لزوم تسریع ادارات قزوین برای پرداخت تسهیلات سرمایه‌گذاری

مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قزوین گفت: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به پذیرش، بررسی و معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات تسریع داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جلسه بررسی عملکرد پرداخت تسهیلات استان قزوین بعدازظهر امروز _شنبه هجدهم آذر_ به ریاست احمد بارگاهی مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری پیرامون تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ و جز ۳ بند (ب) تبصره ۱۸ با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان برگزار شد.

مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری قزوین در این جلسه تصریح کرد: کلیه دستگاه‌های فعال در این طرح باید هرگونه معرفی طرح و پرداخت‌های بانک را در سامانه مربوطه ثبت کنند و نسبت به پذیرش، بررسی و معرفی طرح‌های سرمایه گذاری تسریع داشته باشند.

بارگاهی افزود: توزیع بخشی از منابع در قانون و سهم هر دستگاه مشخص شده است، ارقام بین بانک‌ها توزیع و تکلیف شده است و باید به سرعت تسهیلات پرداخت شود.

به گزارش ایمنا، در این جلسه عملکرد پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ بررسی و در خصوص تصویب طرح‌های جدید معرفی شده از سوی دستگاه‌های اجرایی، چگونگی پرداخت و مشکلات موجود در تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ و تسهیم بین دستگاه‌های اجرایی استان بحث و تصمیمات و راهکارهای لازم در نظر گرفته شد.

کد خبر 710622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.