پروژه پارکینگ چهل اختران قم تا پایان سال اجرایی می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به اجرای طرح بهسازی محله چهل اختران گفت: تملک و اجرای پروژه پارکینگ تا پایان سال جاری به پایان خواهد رسید.

محمدحسین علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از پایان پروژه چهل اختران تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار کرد: پروژه چهل اختران از سال ۱۳۸۹ با سفر مقام معظم رهبری به قم تصویب و عملیات اجرایی آن در سه فاز آغاز شد.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی دولت و شهرداری در این پروژه افزود: بخشی از این طرح که ساخت پارکینگ و تملک آن است در دست اقدام قرار دارد و به‌زودی به پایان خواهد رسید.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به بهسازی خیابان شیخ احمد قمی در منطقه یک شهر، خاطرنشان کرد: عملیات جدول‌گذاری و کف‌سازی خیابان شیخ احمد قمی از ردیف بودجه سال ۱۴۰۲ است و به زودی پروژه جدول‌گذاری و کف‌سازی عملیاتی خواهد شد.

علی‌اکبری با اشاره به وجود اصناف مزاحم در خیابان شیخ احمد قمی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند درخواست‌های خود مبنی بر وجود اصناف مزاحم در این خیابان را به شهرداری ارائه دهند تا مجموعه مدیریت شهری با استفاده از کمیسیون بند ۲۰ پیگیری‌های لازم را انجام دهد و مجوز انتقال اصناف مزاحم به شهرک صنوف را اخذ کند.

کد خبر 710619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    یعنی مردم باید گزارش بدن که صنوف مزاحم منتقل بشن شهردای اگه چشمش رو باز کنه می بینه سمت خیابان امام سمت پل اهنچی خیابان جمهوری و شهید قندی وغیره پر از صنوف خودرویی و مزاحم هست
  • کاوه IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 0
    ادامه ندادن بلوار سی متری خیانت به مردم قم است.