پرسپولیس ۱ _ هوادار ۰ / طلسم شنبه‌های سیاه شکست

در هفته دوازدهم لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و هوادار به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار به نفع قرمزپوشان پایتخت به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ‌برتر، امروز شنبه _ هجدهم آذرماه_ دو تیم پرسپولیس و هوادار از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار با برتری قرمزپوشان پایتخت به پایان رسید.

هفته دوازدهم لیگ‌برتر؛ جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پرسپولیس و هوادار

ورزشگاه: آزادی

داور: اشکان خورشیدی

اخطار:

علی نعمتی (دقیقه ۶۸) پرسپولیس

علیرضا بیرانوند (دقیقه ۷۸) پرسپولیس

مرتضی منصوری (دقیقه ۸۵) هوادار

سروش رفیعی (دقیقه ۲+۹۰) پرسپولیس

گل‌ها:

۱-۰: دقیقه ۲۰: صائب محبی (گل به خودی بازیکن هوادار)

شرح گل‌:

پرسپولیس یک- هوادار صفر (دقیقه ۲۰: صائب محبی (گل به خودی): حرکت در عرض سعید صادقی با دخالت مهدی عبدی به مهدی ترابی در محوطه رسید و شوت ستاره سرخ‌ها در سمت راست محوطه پس از برخورد به صائب محبی درون دروازه جای گرفت.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، مسعود ریگی، حسین کنعانی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، نبیل باهویی، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی و محمد عمری

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب هوادار:

علیرضا حقیقی، فریبرز گرامی، صائب محبی، مهدی عبدی، محسن سفیدچقایی، مرتضی منصوری، محمد چهارمحالی، مهدی گودرزی، داریوش شجاعیان، محمد عباسی و کریم اسلامی

سرمربی: محمود فکری

شرح بازی و دقایق حساس:

دقیقه ۳: نخستین خطر بازی از سوی پرسپولیس توسط محمد عمری با حرکت سریعش از سمت راست به دست آمد که تبدیل به کرنر شد.

دقیقه ۴: ضربه سر علی نعمتی روی سانتر از نقطه کرنر توسط چهارمحالی از روی خط دور شد.

دقیقه ۸: فرصت جدی پرسپولیس با شوت پای راست نبیل باهویی خطرناک به تیرک دروازه خورد و به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۴۲: سانتر خطرناک شجاعیان از نقطه کرنر با مشت بیرانوند دور شد.

دقیقه ۴۸: حرکت تیمی بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه هوادار محمد عمری را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما شوت این بازیکن به تور کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۶۱: توپ ربایی سعید صادقی و پاس در عمق برای نبیل باهویی مهاجم قرمزپوشان را در موقعیت تک به تک با حقیقی قرار داد اما ضربه باهویی توسط مدافعان هوادار از روی خط دروازه برگشت داده شد.

دقیقه ۶۶: نبیل باهویی پاس روبه عقب دانیال اسماعیلی‌فر را تبدیل به گل کرد اما به زعم داور توپ پیش از رسیدن به باهویی از خط گذشته بود و به همین دلیل گل قرمزپوشان مردود اعلام شد

دقیقه ۸۱: شوت مستقیم کنعانی زادگان از روی ضربه ایستگاهی پس از برخورد به مدافعان هوادار راهی کرنر شددقیقه ۳+۹۰ _ حمله پرسپولیس به سمت دروازه هوادار و پاس روبه جلو اسماعیلی‌فر برای محمد عمری که وینگر قرمزپوشان توپ را از مقابل دروازه خالی حقیقی بیرون زد.

دقیقه ۳+۹۰: حمله پرسپولیس به سمت دروازه هوادار و پاس روبه جلو اسماعیلی‌فر برای محمد عمری که وینگر قرمزپوشان توپ را از مقابل دروازه خالی حقیقی بیرون زد.

کد خبر 710588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.