اردوهای راهیان نور دستاوردهای معنوی برای دانش‌آموزان داشته است

فرمانده سپاه شهرستان تیران و کرون گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی دستاوردهای معنوی و تربیتی برای این گروه به همراه داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سرهنگ اسدالله انواری امروز _شنبه هجدهم آذر_ در آئین بدرقه دانش‌آموزان اردوی راهیان نور که در محل سالن بصیرت آموزش و پرورش تیران و کرون برگزار شد، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور فعالیت میدانی و عملی تربیتی همچون دروس کارورزی است که موضوعات فرهنگی را دنبال می‌کند.

وی افزود: این برنامه دستاوردهای تربیتی و معنوی زیادی برای دانش‌آموزان داشته و توانسته است بر روح و روان آن‌ها تأثیر بگذارد.

فرمانده سپاه شهرستان تیران و کرون با اشاره به شناخت سبک زندگی شهدا، تصریح کرد: این موضوع در محل میدان جنگ و دوران دفاع مقدس آموزش داده می‌شود که اثرگذاری متفاوتی نسبت به بیان نظری در جلسات و همایش‌ها دارد.

سرهنگ انواری با اشاره به اعزام دانش‌آموزان متوسطه دوم به اردوهای راهیان نور، تصریح کرد: طی ۱۰ سال گذشته حدود دو هزار دانش‌آموز از این شهرستان به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند و تنها در سال‌های شیوع کرونا این برنامه به صورت اردویی متوقف شد.

اعزام اردوهای راهیان نور برای دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم برگزار می‌شود

وی معرفی سبک زندگی شهدا را مهم دانست و اضافه کرد: این شخصیت‌های مجاهد معدن نور و ایمان و دعای آن‌ها مستجاب است که مردم برای رفع نیاز خود از آن‌ها کمک می‌گیرند.

حسین صائبی، مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون نیز با بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار دانش‌آموز در مدارس تیران و کرون در حال تحصیل هستند، تصریح کرد: علاوه بر آموزش علمی، موضوعات فرهنگی و تربیتی مورد نیاز آن‌ها بوده است که به آن‌ها توجه می‌شود.

ادامه داد: تأثیر معنویت بر زندگی نوجوانان منجر به رشد آن‌ها و جلوگیری از انحرافات می‌شود و تمرکز بر این موضوع صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اعزام اردوهای راهیان نور برای دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم برگزار می‌شود و طرح‌های اردوی معنوی نیز برای دیگر نوجوانان با برنامه‌ریزی مدیران آموزشگاه‌ها صورت می‌گیرد.

کد خبر 710567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.