پیش‌بینی ۱۱ پروژه شاخص فضای سبز در منطقه ۲ شهرداری قم

مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: بودجه منطقه دو شهرداری قم در سال جاری ۳۵۵ میلیارد تومان بوده و تاکنون ۱۱ پروژه شاخص در بوستان‌های سطح منطقه پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سیدرضا حسینی امروز _شنبه هجدهم آذر_ در سلسله نشست‌های روایت تحول، در خصوص وضعیت بودجه منطقه دو شهرداری قم اظهار کرد: سال جاری ۳۵۵ میلیارد تومان بودجه کل به دو صورت نقدی و غیرنقدی پیش‌بینی شده که از این مقدار ۱۱۰ میلیارد تومان نقدی و ۲۴۵ میلیارد تومان غیرنقدی بوده است.

وی با اشاره به بودجه عمرانی منطقه افزود: از بودجه کل سال جاری ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی در قالب اجرای ۹۱ پروژه عمرانی پیش‌بینی شده و در حال اجراست.

مدیر منطقه دو شهرداری قم تصریح کرد: ۱۱ پروژه شاخص در حوزه فضای سبز پیش‌بینی شده است که می‌توان به احداث بوستان علی‌آباد سعدگان با مساحت ۱۳۰۰ متر مربع، احداث بوستان صداقت با مساحت ۲۰۰۰ متر مربع، احداث بوستان امام رضا (ع) فاز دوم با مساحت ۳۵۰۰ متر مربع و احداث بوستان خانوادگی با مساحت ۸۵۰۰ متر مربع در سطح منطقه دو اشاره کرد.

حسینی اضافه کرد: تکمیل و توسعه طرح روشنایی بوستان جوان و تکمیل پیست اسکیت در بوستان حنانه از دیگر پروژه‌های اجرا شده در منطقه است.

وی تاکید کرد: علاوه بر پروژه‌های فضای سبز، احداث پیاده‌راه، بهسازی و روکش آسفالت معابر، جدول‌گذاری، احداث معابر، ساماندهی آب‌های سطحی و اجرای پروژه‌های ترافیکی از دیگر پروژه‌های عمرانی در سال ۱۴۰۲ است.

کد خبر 710553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.