ماجرای ضرب و شتم در بیمارستان شهید جلیل یاسوج چه بود؟

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج از ضرب و شتم همراهان یک بیمار با پرستار این بیمارستان خبر داد و گفت: یکی از مراجعه‌کنندگان به بیمارستان درخواست داشت که شکستگی سر به دلیل نزاع ثبت نشود و به همین دلیل دو همراه بیمار با پرستار تریاژ اورژانس بیمارستان درگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد علیرضا جلیل امروز _شنبه، هجدهم آذر_ در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات ضرب و شتم یکی از پرستاران بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج اظهار کرد: یک بیمار با سر شکسته به بیمارستان مراجعه و از همکار تریاژ ما درخواست کرده بود که در پرونده، شکستگی سر به دلیلی نزاع ثبت نشود تا مشمول بیمه شود.

وی افزود: به همین خاطر دو همراه بیمار با تریاژ اورژانس بیمارستان درگیر شدند که یکی از همراهان با مشت زیر چشم پرستار کوبید و همکار ما را از ناحیه چشم مصدوم کرد.

سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج با بیان اینکه وضعیت پرستار مصدوم خوب است، خاطرنشان کرد: این پرستار هم‌اکنون در بیمارستان امام سجاد یاسوج بستری است و در خصوص وضعیت قطعی چشم او منتظر نظر پزشک متخصص هستیم.

جلیل با بیان اینکه کار درمان بیماری که در نزاع مصدوم شده بود انجام و وی ترخیص شد، اضافه کرد: سه همراه بیمار عامل ضرب و شتم پرستار بیمارستان متواری شدند.

کارکنان بیمارستان شهید جلیل یاسوج در اعتراض به این حادثه در بیمارستان تجمع کردند که پس از حضور برخی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بین آن‌ها تجمع پایان یافت.

حدود ساعت ۲:۳۰ بامداد روز شنبه، یازدهم آذر ۱۴۰۲ نیز یکی دیگر از پرستاران این بیمارستان که در حال خدمات‌دهی به بیماران بود توسط همراه بیمار با چاقو از ناحیه گردن مجروح شده بود.

کد خبر 710552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.