اجرای  ۲۴۴۳ تن عملیات آسفالت در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی روکش آسفالت و آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت جایگزین، به میزان ۲۴۴۳ تن طی هفته گذشته در مناطق پانزده‌گانه اجرا شده است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه طی هفته گذشته عملیات اجرایی روکش آسفالت و آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت جایگزین، در مناطق پانزده‌گانه اجرا شده است، اظهار کرد: این عملیات با آسفالتی به میزان ۲۴۴۳ تن اجرا شد.

وی با اشاره به ۱۲۷۳ تن آسفالت اجرا شده در محدوده منطقه شش شهرداری افزود: این حجم شامل روکش آسفالت در خیابان فرایبورگ و روکش آسفالت در پروژه تعریض کمربندی شرق به مقدار ۱۲۷۳ تن است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به استفاده از ۴۱۸ تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۱۲ شهرداری خاطرنشان کرد: این مقدار برای آسفالت‌تراشی و روکش آسفالت در خیابان بهارستان غربی ۴۱۸ تن است.

رحمتی تاکید کرد: در پروژه محوطه‌سازی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان مقدار ۳۷۱ تن روکش آسفالت انجام شده است.

وی با بیان اینکه در پروژه محوطه سازی میادین میوه و تره‌بار مقدار ۳۸۱ تن آسفالت به صورت روکش آسفالت انجام شده است، تاکید کرد: در پروژه خیابان‌سازی ولی‌عصر (عج) خورزوق در محدوده شهرداری منطقه هفت، ۲۰۹۲ تن اساس تثبیتی جهت روسازی این خیابان انجام شده است.

کد خبر 710545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.