کاپیتان آلومینیوم از جمع ۳۰۰تایی‌های لیگ برتر فوتبال ایران عبور کرد

میلاد فخرالدینی با قرار گرفتن در ترکیب آلومینیوم مقابل صنعت‌ نفت، سومین بازیکن برتر تاریخ لیگ برتر شد که بیشترین بازی را در تاریخ این مسابقات دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، میلاد شیخ‌فخرالدینی که پس از دو سال حضور موفق در تیم فوتبال آلومینیوم اراک نمایش خوبی که در سمت راست خط دفاعی این تیم ارائه کرد، در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی فصل جاری پس از مذاکره با باشگاه و توافق دو طرف، برای تمدید قرارداد و ادامه حضور در ایرالکوی اراک به توافق نهایی رسید.

فخرالدینی که در طول دو سال حضورش در آلومینیوم ۶۱ بازی برای این تیم در لیگ برتر انجام داد و فصل گذشته توانست گل حساس و سه امتیازی دیدار برگشت مقابل گل‌گهر سیرجان را به ثمر برساند، با نظر مثبت سیدمجتبی حسینی سرمربی ایرالکوی اراک تصمیم به ادامه حضورش در جمع اراکی‌ها برای سومین سال پیاپی گرفت.

میلاد شیخ‌فخرالدینی روز گذشته با حضور در تقابل تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و آلومینیوم اراک در چارچوب دوازدهمین هفته از رقابت‌های فصل بیست‌وسوم لیگ برتر، میلاد شیخ‌فخرالدینی برای سیصدوشانزدهمین بار در لیگ پا به زمین خواهد گذشت تا با گذر از محمد قاضی تبدیل به سومین بازیکن باتجربه لیگ برتر فوتبال شود.

کاپیتان آلومینیوم از جمع ۳۰۰تایی‌های لیگ برتر فوتبال ایران عبور کرد

در شرایطی که اسماعیل شریفات هم‌بازی او در آلومینیوم اراک با انجام ۳۵۴ بازی رکورددار است، مهدی کیانی نفر دوم این لیست است که ۳۳۷ بار در تاریخ مسابقات لیگ برتر به میدان رفته است و حالا میلاد فخرالدینی مدافع کناری آلومینیوم اراک در ۳۳ سالگی به این آمار خواهد رسید.

گفتنی است رقابت‌های لیگ برتر از سال ۱۳۸۰ آغاز شده و در این مدت تنها ۱۰ بازیکن توانسته‌اند که با انجام حداقل ۳۰۰ بازی در لیگ حضور داشته باشد. پس از اسماعیل شریفات، مهدی کیانی، میلاد فخرالدینی و محمد قاضی، نفراتی همچون حامد لک با ۳۱۳ بازی، ساسان انصاری و وریا غفوری به‌صورت مشترک با ۳۱۱ بازی، سیدجلال حسینی با ۳۱۰ بازی، اکبر صادقی با ۳۰۸ بازی و محمدرضا خلعتبری ۳۰۶ بازی در این آمار بالاتر از همه قرار دارند.

کد خبر 710479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.