کشف انواع مواد افیونی در مرزهای سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از موفقیت مرزبانان و کشف بیش از ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سیستان و بلوچستان، سردار رضا شجاعی اظهار کرد: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مرزبانان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و به‌کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی از قصد قاچاقچیان مواد مخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

وی افزود: سوداگران مرگ زمانی که خود را در کمین و محاصره مرزداران دیدند شروع به تیراندازی به سمت مأموران کردند که در نهایت پس از ساعتی درگیری مسلحانه با توجه به اتخاذ تاکتیک‌های عملیاتی مناسب و حجم آتش مأموران، قاچاقچیان خود و محموله مواد مخدر را تسلیم مرزداران کردند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مرزداران در یک عملیات مقتدرانه در نقاط صفر مرزی، موفق شدند، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، دستگیری یک نفر سوداگر مرگ، مقدار ۳۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۲۳۰ کیلوگرم تریاک و ۸۰ کیلوگرم حشیش را کشف کنند.

سردار شجاعی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری دیگر قاچاقچیان این پرونده در دستور کار این فرماندهی قرار دارد، تصریح کرد: مرزداران سیستان و بلوچستان در راه مقابله با بلای خانمان‌سوز مواد مخدر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند و برای حراست و پاسداری از مرزهای میهن تا پای جان ایستاده‌اند.

کد خبر 710471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.