دستگاه‌های خدمات رسان نیازمند تعامل و هم افزایی بیشتر هستند

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمیته امداد و هلال احمر به عنوان شرکای اجتماعی می‌توانند با هم افزایی بیشتر کیفیت خدمات ارائه شده به مردم را افزایش دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین نژاد _شامگاه جمعه هفدهم آذر_ به مناسبت هفته داوطلبان جمعیت هلال احمر در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال استان اظهار داشت: کمیته امداد و هلال احمر به عنوان شرکای اجتماعی می‌توانند با هم افزایی بیشتر کیفیت خدمات ارائه شده به مردم را افزایش دهند و یاریگر مردم در مشکلات باشند.

وی اذعان کرد: کمیته امداد و جمعیت هلال احمر استان اردبیل به عنوان شرکای اجتماعی می‌توانند با هم افزایی بیشتر در کنار هم درکمک رسانی به مددجویان و مردم نیازمند اقدامات خوبی داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با قدردانی از خدمات درمانی ارائه شده توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل در شهرستانها با افراد کم برخورد و نیازمند، افزود: این جمعیت تأثیرگذاری خود را در تمامی حوزه‌ها به عینه ثابت کرده است و ما نیز آماده تعامل همه جانبه با این نهاد هستیم.

در ادامه حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز با بیان اینکه تمامی اقدامات جمعیت هلال احمر در راستای تسکین آلام بشری است، اذعان کرد: جمعیت هلال احمر در هر نقطه‌ای که احساس شود مردم دچار درمندی شده اند بی شک در آنجا حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل با تمام خدمات درمانی و داوطلبی در کنار مددجویان و مردم نیازمند استان است و همکاری این دونهاد طی تفاهمنامه‌ها می‌تواند به کاهش زمان خدمات رسانی افراد نیازمند منجر شود.

گفتنی است در پایان مدیرکل کمیته امداد استان با اهدای لوحی از حسن همکاری، تعامل سازنده و خدمات داوطلبانه از مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تقدیر کرد.

کد خبر 710455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.