دستگیری آدم‌ربایان و رهایی گروگان در کمتر از یک ساعت

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان اصلی آدم‌ربایی در چابهار و رهایی گروگان از اسارت با تلاش کارآگاهان پلیس در کمتر از یک ساعت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر ربایش فردی در یکی از محلات شهرستان چابهار توسط افرادی ناشناس و متواری شدن آدم‌ربایان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: بلافاصله با شناسایی خودروی آدم‌ربایان طرح مهار و کمربند امنیتی در محورهای مواصلاتی در سطح شهرستان چابهار به اجرا درآمد و قبل از خروج از شهر خودروی آنان مشاهده و تحت نظر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس با سرعت عمل و شگردهای خاص پلیسی طی یک عملیات ضربتی ۳ نفر متهم را دستگیر کردند و فرد ربوده شده نیز صحیح و سالم آزاد شد.

سردار جلیلیان با بیان اینکه انگیزه متهمان این پرونده اختلافات قبلی بوده، خاطرنشان کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت مشاهده هر گونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع خواهد شد.

کد خبر 710419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.