نیاز به شناخت و جهاد تبیین در اقدامات دولت

امام جمعه سمیرم گفت: در دولت کارهای خوبی رقم می‌زنند که در جهاد تبیین و شناخت کم کار شده است و به راحتی از کنار آن می‌گذریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین دیانی ظهر امروز_ جمعه هفدهم آذر ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه سمیرم، ضمن تسلیت دهه فاطمیه اظهار کرد: ایام حضور در مجالس روضه حضرت زهرا محبت وی را در دل‌های ما زیاد می‌کند.

وی افزود: اگر خانواده‌های ما فاطمی نباشند نمی‌توانیم حاج قاسم‌ها تربیت کنیم؛ نمی‌توانیم برای امام زمان سرباز تربیت کنیم ما باید منازل‌مان را منازل فاطمی کنیم و اگر این‌طور باشد فرزندانی تربیت می‌شود که مثل حاج قاسم دنیا را به هم می‌ریزد و آمریکا با آن همه ابهت خودش مقابل یک نفر قاسم سلیمانی کم می‌آورد و به زانو در می‌آید.

امام جمعه سمیرم در ادامه گفت: تا زنده هستید و سلامتی دارید از روضه حضرت زهرا استفاده کنید و این ایام را از دست ندهید.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه فرهنگی در شهرستان سمیرم عنوان کرد: در شهرستان کارهای خوبی انجام شده ولی بعضی وقت‌ها کم کار هستیم در صورتی که دولت کارهای خوبی انجام داده است.

حجت‌الاسلام دیانی خاطرنشان کرد: در دولت کارهای خوبی رقم می‌زنند که در جهاد تبیین و شناخت کم کار شده است و به راحتی از کنار آن می‌گذریم و فقط نقاط ضعف و نیمه خالی لیوان را می‌بینیم در حالی که باید نقاط قوت را نیز دید و به دیگران نشان داد.

کد خبر 710402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.