اعضای سازمان ملل و شورای امنیت همچنان در خواب غفلت هستند

امام جمعه موقت گرگان گفت: اعضای سازمان ملل و شورای امنیت با توجه به دیدن این همه ظلم و جنایت در فلسطین و غزه و سایر نقاط دنیا، همچنان در خواب غفلت هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه گلستان حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه گرگان با اشاره به فرا رسیدن سالروز اعلام سازمان ملل در سال ۱۳۷۰ مبنی بر اینکه عراق آغازگر جنگ تحمیلی بود، اظهار کرد: جنگ و حمله عراق به ایران در سال ۱۳۵۹ آغاز و در سال ۱۳۶۷ به پایان رسید، اما نه تنها در آن هشت سال، بلکه سه سال بعد از آتش‌بس، این رأی و نظر خود را اعلام کرد.

وی بیان کرد: امروزه هم این حجم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را می‌بینند، اما هیچ خبری از آنان نیست و سکوت پیشه کردند.

امام جمعه موقت گرگان در بخش دیگری از این خطبه با تاکید بر تقوی الهی، یادآور شد: تقوای الهی باعث بسته شدن چشم انسان و دور شدن از هوا و هوس دنیوی می‌شود.

وی تاکید کرد: تقوای الهی سبب نزدیکی بیشتر به خدا و ائمه می‌شود.

برقرار بیان کرد: بزرگترین سرمایه انسانی نزدیکی به خداوند متعال است که آن هم با تقوای الهی به دست می‌آید.

وی به سالروز آغاز انتفاضه فلسطین در سال ۱۳۶۶ اشاره کرد و گفت: بدون شک به زودی شاهد به ثمر رسیدن این انتفاضه و نابودی کامل رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

امام جمعه موقت گرگان همچنین به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و افزود: مصوبات این شورا بسیار ارزشمند است که برای به ثمر رسیدن آن نیازمند پیگیری‌های جدی است.

کد خبر 710398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.