فداکاری ملت ایران پیروزی را برای کشور به ارمغان آورد

امام جمعه بخش کویرات گفت: فداکاری مردم پیروزهای زیادی را برای کشور رقم زد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در نماز جمعه این هفته بخش کویرات بعد از توصیه و سفارش به تقوای الهی و عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: آقا امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند مردم، در روزهای فناپذیر دنیا برای روزگاران همیشه جاودان عالم آخرت توشه برگیرید.

وی بهترین توشه را تقوای الهی دانست و افزود: خداوند می‌فرماید بهترین توشه عالم آخرت همیشه جاودان تقوای الهی ا ست.

امام جمعه بخش کویرات گفت: فردا شنبه هجدهم آذر مصادف است با سالروز معرفی عراق به عنوان مسئول و آغازگر جنگ تحمیلی ۸ ساله علیه ایران اسلامی که توسط دبیر کل وقت سازمان ملل متحد اعلام شد، جنگ تحمیلی در حالی پایان یافت که جهانیان بانی و آغازگر جنگ را خوب می‌شناختند و حتی به کمک او شتافته بودند.

قاسمی افزود: متجاوز بودن عراق اگرچه بسیار دیر هنگام اعلام شد اما همین اعلام متجاوز بودن عراق از، پیروزی‌های مهمی است که در تاریخ کشورمان به عنوان واقعه‌ای مهم به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: معرفی عراق به عنوان آغازگر جنگ ضمن اثبات حقانیت و مظلومیت ملت رشید ایران در طول دوران دفاع مقدس، دولت عراق را مجبور به پرداخت و غرامت خسارت به ملت ایران کرد.

امام جمعه شهر ابوزیدآباد خاطر نشان کرد: این پیروزی به برکت فداکاری‌های ملت ایثارگر و شجاع و قهرمان که در دفاع از عزت و عظمت و استقلال و امنیت، خودش را وقف اسلام و قرآن کرده بود.

وی در ادامه گفت: همچنین، فردا شنبه مصادف است با آغاز انتفاضه اول مردم مظلوم و مقتدر فلسطین است، رژیم کودک‌کش صهیونیستی آتش بس را نقض و مجدداً جنایات خود در غزه را آغاز کرده است، در این راستا شاهدیم برخی از دولتمردان کشورهای غربی نسبت به این جنایات بی‌توجه هستند.

حجت الاسلام قاسمی افزود: مقام معظم رهبر انقلاب حضرت ایت الله العظمی امام خامنه‌ای در جمع بسیجیان، فرمودند که عملیات طوفان‌الاقصی ادامه خواهد داشت، زیرا این طوفان گرچه علیه رژیم صهیونیستی است، اما در راستای آمریکا زدایی بود، زیرا آمریکا خواب‌های آشفته‌ای برای منطقه غرب آسیا دیده بود که تعبیر نشده و نخواهد شد.

وی تاکید کرد: امروز منطقه غرب آسیا علیه اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی است، این موضوع یکی از ویژگی‌های طوفان الاقصی است، عملیات طوفان الاقصی پیامدهای متعددی را در عرصه‌های مختلف برای رژیم منحوس در پی داشته است و ضربات سنگین اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را به دولت این رژیم کودکش وارد شده است، بر همین اساس شاهدیم مهاجرت‌های معکوس در سرزمین‌های اشغالی آغاز شده است، رژیم صهیونیستی پیش از عملیات طوفان الاقصی شروع به جسارت علیه مسجد الاقصی کرده بود، اما طوفان الاقصی به تمام این جنایات پاسخ داد و عزت را برای مردم فلسطین به ارمغان آورد و امروز در سراسر جهان مردم جهان خواهان آزادی مردم فلسطین هستند و فریاد تنفر خود را نیز با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا اعلام می‌دارند.

کد خبر 710393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.