صهیونیست‌ها در غزه شکست خوردند

امام جمعه قزوین گفت: باید به صهیونیست‌ها بگوییم شما در غزه شکست خورده‌اید و حتما با سرافکندگی و شکست عقب‌نشینی خواهید کرد و بعد از آن هم در سرزمین‌های اشغالی باقی نخواهید ماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که بعدازظهر امروز –جمعه هفدهم آذرماه- در مسجدالنبی (ص) اقامه شد، اظهار کرد: غزه در برابر آمریکا، اروپا و صهیونیست‌ها قرار گرفته و نباید تصور کرد که غزه فقط در مقابل این صهیونیست‌ها قرار دارد، بلکه در مقابل کل استکبار جهانی و حتی برخی از مزدوران همین نواحی خودمان قرار دارد و آنها حتی سوخت صهیونیست‌ها را تأمین می‌کنند که بعضی از آنها همسایه‌های ما هستند.

وی با تأکید بر اینکه یقین داریم غزه به پیروزی رسیده و به پیروزی بالاتر هم خواهد رسید، اضافه کرد: صهیونیست‌ها بارها اقرار کردند که درمانده شده‌اند و شکسته خورده‌اند، با هواپیما خانه‌ها را خراب کردن و کودکان را کشتن دلیلی بر پیروزی نیست و خود آنها هم این را می‌دانند.

خطیب جمعه قزوین در ادامه سخنان خود عنوان کرد: یکی از مقامات صهیونیستی گفته است اگر در غزه پیروز نشویم، نمی‌توانیم بمانیم و این راست‌ترین سخنی است که از صهیونیست‌ها شنیده‌ایم. باید به صهیونیست‌ها بگوییم شما در غزه شکست خورده‌اید و حتماً با سرافکندگی و شکست عقب‌نشینی خواهید کرد و بعد از آن هم در سرزمین‌های اشغالی باقی نخواهید ماند.

عابدینی تصریح کرد: نکته پنجم هم اینکه نظامیان و شبه نظامیان صهیونیستی سه گروه هستند، یک گروه آنهایی که فرار کرده‌اند و یا در حال فرار هستند و خیلی‌ها هم آماده رفتن هستند و اینها وضعیت بهتری دارند؛ چرا که فعلاً فرار کرده‌اند، اما هر کجای عالم که بروند مسلمانان از آنها انتقام خواهند گرفت.

وی افزود: گروه دوم آنانی هستند که در جنگ کشته می‌شوند و جهنم آخرتشان از همین دنیا شروع می‌شود و گروه سوم کسانی هستند که نه فرار کردند و نه کشته شده‌اند، امیدواریم با پیروزی مقاومت اسلامی یکایکشان به محاکمه و شدیدترین مجازات برسند.

مدعیان حقوق بشر نشانی از انسانیت و بشریت ندارند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در انتهای صحبت‌هایش به موضوع حقوق بشر اشاره کرد و گفت: روز جهانی حقوق بشر را یاد می‌کنیم و اعتراف می‌کنیم بعضی از مدعیان حقوق بشر به صهیونیست‌ها کمک می‌کنند و عملاً می‌خواهند صلاح‌های خود را در این جنگ آزمایش کنند و آن صلاح‌ها را به فروش برسانند. موجودیت صهیونیست به آنها وابسته است و اگر صهیونیست‌ها شکست بخورند در حقیقت آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان شکست خورده‌اند.

عابدینی ادامه داد: آنها که مدعی حقوق بشر هستند نشانی از بشریت، آدمیت و انسانیت ندارند و بزرگ‌ترین مدافع حقوق بشر در عالم، امام خمینی (ره) و رهبر حکیم انقلاب اسلامی هستند، حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم بزرگ‌ترین مدافعان حقوق بشر بودند و اینها جان خود را گذاشتند تا مردم را کشتار جمعی، ترور و وحشت نجات دهند.

وی در پایان سخنانش ضمن مذمت اسراف در مصرف انرژی خاطرنشان کرد: اگر اسراف کنیم، همین آبِ کم را باز کرده و بیش از اندازه مصرف کنیم، اگر بیش از حد برق و گاز مصرف کنیم، اگر به دیگران رحم نکرده و سرمایه‌های آینده را تلف کنیم، گرفتار خواهیم شد.

کد خبر 710379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.