۹۸/۸ درصد روستاهای دارای سکنه استان کرمانشاه از نعمت برق برخوردارند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: از ۲ هزار و ۵۹۵ روستای دارای سکنه استان معادل ۹۸/۸ درصد یعنی ۲ هزار و و ۵۶۴ روستا از نعمت برق برخودار هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد مرادی روز _جمعه هفدهم آذر_ اظهار کرد: این شرکت نزدیک به ۸۴۰ هزار مشترک دارد که بیشترین این تعداد با ۸۲/۵ درصد مشترکان خانگی و کمترین آنها با یک درصد مشترکان بخش کشاورزی تشکیل می‌دهند.

وی گفت: انرژی مصرفی در کرمانشاه ۲ هزار و ۴۸۹ کیلو وات ساعت است که بیشتر آن در بخش خانگی با ۴۰/۸ و کمترین آن در بخش تجاری با ۷/۶ درصد مصرف انرژی می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه همچنین اظهار کرد: طول شبکه فشار متوسط در این استان ۱۲ هزار و ۳۷۵ کیلومتر می‌باشد که معادل ۲/۷ درصد از کل خطوط فشار متوسط کشور و طول شبکه فشار ضعیف هفت هزار و ۳۲۶ کیلومتر معادل ۱/۹ درصد از کل خطوط فشار ضعیف کشور است.

وی پیک مصرف سال جاری را ۸۶۳ مگاوات اعلام و به برنامه‌ریزی‌ها و تلاش این شرکت برای عبور از پیک تابستان سال آینده، اشاره کرد تا هیچ گونه مشکلی در تأمین و خاموشی در برق همانند سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ رخ ندهد.

مرادی چشم‌انداز این شرکت را برای افق سال ۱۴۰۵، کاهش هشت درصد تلفات انرژی، مراجعه صفر درصد حضوری، ۸۰ روز دوره وصول و مطالبات و خاموشی ۸۰ دقیقه در سال اعلام کرد.

کد خبر 710372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.