مسئولان برای مهار تورم همت خود را مضاعف کنند

امام جمعه سنندج گفت: مقام معظم رهبری امسال را به نام سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند، پس ضروری است که مسئولان برای مهار تورم همت بیشتری از خود نشان دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی امروز _جمعه هفدهم آذر_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: همه مناطق باید همچون مرکز کشور مورد توجه قرار گیرند و طبق قانون اساسی منابع مالی کشور شامل همه افراد جامعه شود.

وی افزود: رعایت عدالت اجتماعی امروز مهمترین مسئله است و توجه به مناطق کم‌برخوردار، حاشیه‌نشین و اقشار کم‌درآمد باید مورد توجه جدی دولت قرار گیرد.

امام جمعه سنندج ادامه داد: ایران از لحاظ ظرفیت‌ها و منابع خدادادی غنی‌ترین کشور در دنیا است و تولیدات داخلی آن بی‌نظیر بوده، پس نباید روزانه شاهد بالا رفتن قیمت اجناس، میوه و مواد غذایی آن باشیم.

ماموستا رستمی تاکید کرد: باید مقررات و قوانین اقتصادی در کشورمان ثبات داشته باشد تا مردم بتوانند بر اساس آن برنامه‌ریزی کنند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری امسال را به نام سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند، پس ضروری است که مسئولان برای مهار تورم همت بیشتری از خود نشان دهند.

امام جمعه سنندج از جوانان به عنوان سرمایه‌های کشور نام برد و افزود: مسئولان باید از ظرفیت جوانان در راستای پیشرفت و آبادانی کشور بیشتر بهره بگیرند و برای اشتغال آنها اهتمام خود را مضاعف کنند.

ماموستا رستمی به وقایع این روزهای سرزمین فلسطین نیز گریزی زد و افزود: رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل دوباره علیه مردم غزه حملات خود را آغاز کرده است و ما شاهد شهادت و بی‌خانمان شدن هزاران نفر در این سرزمین هستیم که بی‌تفاوتی و سکوت کشورهای اسلامی در مورد این جنایت‌ها محکوم است.

وی در پایان ضمن تبریک روز دانشجو، خاطرنشان کرد: علم و دانش در دین مبین اسلام جایگاه بسیار والایی داشته و در آیات قرآن کریم و روایات و احادیث بسیاری به پاداش اخروی بالای این مسئله اشاره شده است که امیدواریم دانشجویان و آینده‌سازان کشور نیز در مسیر علم و دانایی بیش از پیش موفق باشند.

کد خبر 710363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.