زحمات مربیان دیده نمی‌شود / چرا باید معادل ۳۰ درصد پاداش ورزشکار را به مربی بدهند؟

مربی تیم‌ملی پارادومیدانی با ابراز گلایه از دیده نشدن زحمات مربیان گفت: در تمرینات و مسابقات، سختی‌ها و مشکلات مربی و ورزشکار یکی است، اما اینکه معادل ۳۰ درصد پاداش ورزشکار را به مربی می‌دهند، کار درستی نیست.

ابراهیم مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مراسم تجلیل از قهرمانان خوب بود ولی بهتر از این هم می‌توانست شود زیرا قول‌هایی داده بودند ولی به وعده‌های اصلی خود عمل نکردند.

وی ادامه داد: در ورزش مربی‌ها را کم می‌بینند، در صورتی که پشت هر ورزشکار موفق، یک مربی است که برنامه‌ریزی انجام می‌دهد و توقع داریم بیشتر از این‌ها به مربیان اهمیت دهند تا مربیان با ذهنی آزاد بتوانند ورزشکار را به سمت یک رکورد و مقام خوب هدایت کنند.

مربی تیم‌ملی پارادومیدانی افزود: در تمرینات و مسابقات، سختی‌ها و مشکلات من و ورزشکار شاگرد من یکی است و ما باهم هستیم و اینکه معادل ۳۰ درصد از میزان پاداش ورزشکار را به مربی آن اختصاص می‌دهند کار درستی نیست و به مربیان باید نگاه ویژه داشته باشند، زیرا که اگر مربی وجود نداشته باشد ورزشکاری نیز وجود ندارد و همچنین ورزشکاری اگر نباشد، سازمان و ادارات ورزشی وجود ندارد.

وی در خصوص رشید مسجدی، شاگردش که در هانگژو قهرمان شد، تصریح کرد: رشید مسجدی رکورددار جهان است و پس از ۱۷ سال رکورد جهان را زده است، وضعیت خوبی داشته و فقط یک آسیب دیدگی جزئی دارد که فعلاً نمی‌تواند پرتاب کند و با توکل بر خدا از ماه آینده پرتاب‌های وی شروع می‌شود و با کمک مسئولان می‌توانم قول بدهم یک رکورد عالی در مسابقات آینده بزند.

مؤمنی عنوان کرد: مسابقات جهانی در کوپه ژاپن در اردیبهشت‌ماه سال آتی برگزار می‌شود که برای کسب سهمیه پارالمپیک در آن شرکت می‌کنند، البته مسجدی سهمیه را کسب کرده، اما این مسابقات برای آمادگی ورزشکار برای مسابقات پارالمپیک پاریس است.

کد خبر 710297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.