مهرام تیم بزرگی است/ دوست دارم حدادی به ذوب آهن بیاید

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: بازیکنان خواسته‌هایمان را به خوبی در زمین پیاده کردند تا در بازی زیبا مقابل رقیب دیرینه ذوب آهن یعنی تیم مهرام به پیروزی برسیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _پنجشنبه شانزدهم آذر_ در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال تیم ذوب آهن در ورزشگاه ملت از ساعت ۱۶ با حضور هواداران میزبان تیم مهرام بود که در این دیدار تیم ذوب آهن توانست با نتیجه ۷۸ بر ۶۳ به پیروزی برسد.

مهران حاتمی پس از کسب نتیجه مقابل تیم مهرام در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشحال هستم که در دیداری زیبا توانستیم مقابل رقیب دیرینه ذوب آهن یعنی تیم مهرام به پیروزی برسیم، بازی امروز از ارزش تیم مهرام چیزی کم نمی‌کند، مهرام تیم بزرگی ست و از کادر و بازیکنان برجسته‌ای بهره‌مند است.

وی افزود: بازیکنان در زمین آنچه را خواسته بودیم انجام دادند و نتیجه را کسب کردیم به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم، همچنین از هواداران تیم تشکر می‌کنم که همیشه در کنار تیم هستند و ما را حمایت می‌کنند قطعاً لیاقت بیشتر از این‌ها را دارند.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن در خصوص برگشت ذوب‌آهن به بازی در پایان کوارتر نخست و در دست گرفتن نبض مسابقه در کوارتر دوم، گفت: در شروع بازی دفاع خوبی نداشتیم، اما به مرور هرچه از زمان بازی می‌گذشت در دفاع بهتر عمل کردیم و در ادامه با حفظ این روند توانستیم نتیجه را کسب کنیم.

حاتمی ادامه داد: درست است که پرتاب‌های سه امتیازی ما در نیمه نخست در سبد نرفت، اما این بسکتبال است و یک روز توپ وارد سبد می‌شود و روزی دیگر خیر، در نیمه دوم اکثر پرتاب‌های سه امتیازی ما به داخل سبد رفت و نتیجه را گرفتیم.

وی در خصوص تأثیرگذاری بازیکنان خارجی در پیروزی ذوب آهن، بیان کرد: تمام بازیکنان خارجی در روند تیم‌ها تأثیر گذار هستند و بازیکنان تیم ما نیز کمک کننده بودند، بازیکن خارجی تیم مقابل که جلوی اصغر کاردوست بازی کرد بازیکن بزرگی است، بازی خوب کاردوست نشان دهنده توانایی‌هایش بود، دیگر بازیکنان نیز بهترین خود را به نمایش گذاشتند فکر نمی‌کنم در پیروزی امروز بازیکنی سهیم نبوده باشد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: بازیکنی داشتیم که کمتر از ۳۰ ثانیه بازی کرد که این موضوع یک وجود و منش بزرگ می‌خواهد که همه بچه‌های تیم ذوب آهن دارند.

حاتمی در خصوص اعلام حامد حدادی برای پیوستن به تیم ذوب آهن، گفت: خیلی دوست دارم حامد حدادی به تیم ما اضافه شود، اما هرطور که خودش می‌داند، مذاکرات به مشکل نخورده است به عنوان مربی حرف دلم را زدم، امیدوارم باشگاه نیز هرچه لازم است را انجام دهد.

کد خبر 710268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.