پایان رقابت‌های مهم هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال / جدال مس و گیتی‌پسند در صدر ادامه دارد

بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال مردان امروز برگزار شد و در مهم‌ترین مسابقات تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون صاحب برتری شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پانزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال مردان باشگاه‌های ایران امروز _پنج‌شنبه شانزدهم آذر_ با انجام دیدارهای جذاب در شهرهای مختلف برگزار شد و در نهایت با پیروزی تیم‌های بالانشین به پایان رسید تا جنگ صدرنشینی و کسب عنوان قهرمانی میان گیتی‌پسند و مس سونگون ادامه داشته باشد.

در سالن علوم پزشکی تبریز تیم فوتسال مس سونگون در روز بازگشت مهدی جاوید از دوران محرومیت چهارماهه چهره قلدری از خود به نمایش گذاشت و توانست با پیروزی شش‌گله قدرت آتش‌بار خود را بار دیگر به رخ لیگ‌برتر بکشد، دروازه‌بان تیم فوتسال مس سونگون در این بازی گل دریافت نکرد و موفق به ثبت کلین‌شیت شد.

در شهر اراک تیم فوتسال گیتی‌پسند توانست از یک بازی دشوار مقابل ایرالکو متحول شده به سه امتیاز باارزش دست پیدا کند، تیم محمد کشاورز با پیروزی ۲ بر صفر فاصله خود را با مس سونگون در صدر جدول حفظ کرد.

در سیرجان نیز تیم فوتسال گهرزمین توانست پس از تساوی یک بر یک مقابل تیم بندرعباس، مقابل این تیم جوان و دونده به گل‌های دوم، سوم و چهارم خود برسد و جایگاه سوم جدول را در رقابت با فرش‌آرا برای خود حفاظت کند.

تیم حسین افضلی در این دیدار نشان داد که دوباره در نیم فصل دوم به شرایط ایده‌آل و مد نظر این مربی اصفهانی بازگشته است.

در پایان هم تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد در خانه خود به یک برد دراماتیک دست پیدا کرد، این تیم در حالی که با یک بازیکن کمتر از فولادزرند سیرجان در واپسین دقایق پیش بود توانست با دفاع منطقی سه امتیازش را در مشهد حفظ کند.

نتایج کامل هفته پانزدهم لیگ برتر به‌شرح زیر است.

مس سونگون ۶ _ کراپ الوند صفر

گهرزمین سیرجان ۴ _ پالایش‌نفت آبادان ۱

ایرالکو اراک صفر _ گیتی‌پسند اصفهان ۲

شهرداری ساوه ۶ _ مقاومت البرز صفر

آناصنعت قم ۲ _ سفیرگفتمان تهران ۳

پوشاک‌حافظ ساری ۵ _ سن‌ایچ ساوه ۷

فرش آرا مشهد ۴ _ فولاد زرند سیرجان ۳

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال در پایان هفته دوازدهم به‌شرح زیر است:

پایان رقابت‌های مهم هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال / جدال مس و گیتی‌پسند در صدر ادامه دارد

کد خبر 710263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.