توزیع بیش از ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از توزیع بیش از ۸۰۰ بسته غذایی و معیشتی بین نیازمندان در راستای سفر رئیس‌جمهور به استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر کردستان، پیام جلالی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان کردستان و فعالیت میز خدمت ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر استان کردستان جهت پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در آبان امسال، اظهار کرد: در سفر رئیس‌جمهور به استان کردستان با ثبت درخواست خانواده‌های نیازمند، تاکنون بیش از ۸۰۰ بسته معیشتی به این خانواده‌ها اهدا شده است.

وی افزود: درخواست هر یک از مراجعه‌کنندگان نیازمند پس از مراجعه به میز خدمت ارتباطات مردمی در جمعیت هلال احمر، در سامانه ثبت شده و بعد از بررسی‌های صورت گرفته توسط حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان، بسته‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند اهدا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با بیان اینکه توجه به معیشت قشر آسیب‌پذیر و کمک به زندگی و تأمین بخشی از ضروریات افراد کمتر برخوردار، بخشی از اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر است، تصریح کرد: خانواده بزرگ داوطلبان هلال احمر، به عنوان حلقه اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان، سرمایه اجتماعی بی بدیلی است که با توان اعضای داوطلب تلاش می‌شود تا بخشی از نیازهای نیازمندان رفع شود.

جلالی خاطرنشان کرد: دستگیری از مستمندان، از زیباترین خصلت‌های مؤمنان به شمار می‌رود که این مهم در دین اسلام نیز مورد توجه جدی قرار گرفته است.

کد خبر 710203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.