تبعید در انتظار مجرمان خشن کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اشاره به اینکه برخورد با جرائم خشن یکی از اولویت های دستگاه قضائی است، گفت: به دنبال فراهم کردن ساز و کاری برای تبعید مجرمان خشن و سابقه دار هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه حمیدرضا کریمی ظهر امروز _پنجشنبه شانزدهم آذر_ در گردهمایی فرماندهان انتظامی و دادستان‌های استان که در قرارگاه انتظامی امام علی (ع) کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین اهدافی که دستگاه قضائی دنبال می‌کند برقراری امنیت در جامعه و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان است.

وی ادامه داد: برای برخی جرایم خشن سعی می‌کنیم تا جایی که امکان پذیر باشد مجازات‌های بازدارنده‌تری اعمال شود و افرادی که مرتکب چنین جرایمی می‌شوند علاوه بر مجازات‌هایی که در قانون برای آنها پیش بینی شده تبعید هم در انتظارشان خواهد بود، موضوعی که با جدیت به دنبال فراهم کردن ساز و کارهای لازم برای اجرای آن هستیم.

دادستان کرمانشاه همچنین برخورد با اراذل و اوباش را مورد تاکید قرار داد و گفت: تلاش کرده‌ایم تا حد امکان از اعطای مرخصی به چنین افرادی و همچنین عاملان تیراندازی خودداری کنیم، بلکه تنبیه شده و دست از اقدامات مجرمانه خود بردارند.

وی همچنین خواستار تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر وسایل نقلیه رسوبی که در پارکینگ‌ها قرار دارند، شد و گفت: هم اکنون بیش از ۷ هزار دستگاه موتورسیکلت و بیش از ۲۳۰۰ دستگاه خودرو رسوبی وجود دارد و باید با کمک پلیس وضعیت این وسایل نقلیه تعیین تکلیف شود.

کریمی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های مأموران انتظامی، گفت: پلیس در خط مقدم برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد و نقش بسیار مهمی را در برخورد با جرایم و برقراری نظم و امنیت ایفا می‌کند.

وی در پایان حمایت قاطعانه از مأموران پلیس در مأموریت‌های مختلف را یکی از وظایف دستگاه قضائی برشمرد و گفت: همیشه این حمایت وجود داشته است و از این پس نیز قاطعانه تر ادامه پیدا خواهد کرد.

کد خبر 710201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.