شهید گمنام راه مقاومت و انسانیت را گشودند/ راه مقاومت تبدیل به مکتب و نظریه بزرگی شده است

دبیر شورای علی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه شهدا راهی به نام مقاومت و انسانیت در جهان باز کردند گفت: اکنون راه مقاومت تبدیل به مکتب و نظریه بزرگی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، محسن رضایی میرقائد ظهر امروز _ پنجشنبه شانزدهم آذر_ در مراسم استقبال از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در یزد اظهار کرد: شهدای دفاع مقدس و ایران اسلامی راهی به نام مقاومت و انسانیت در جهان باز کردند.

وی گفت: این شهدا نه تنها برای ایران بلکه برای دنیا راه صلاحیت و استواری را باز کردند و الگویی برای مقاومت مسلمان در سراسر جهان شدند.

دبیر شورای علی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به جنگ افروزی قدرت‌های استکباری در جهان گفت: سازمان‌های بین‌المللی اعلام کردند صلح و امنیت جهانی به خطر افتاده است.

رضایی تصریح کرد: جمع کشورهای غربی و پشتوانه‌های جنگ می‌دانند که مقاومت ایران پایان سلطه گری‌ها و استبداد جهانی و رژیم‌های متجاوز است.

وی با تأکید بر اینکه راه مقاومت، راه نجات، سربلندی، گسترش و توسعه خواهد بود گفت: درس مهمی که از شهدا می‌گیریم درس مقاومت و راه نجات کشورهای اسلامی است.

دبیر شورای علی هماهنگی اقتصادی سران قوا تصریح کرد: هزینه مقاومت کمتر از تسلیم شدن است در هر تسلیم شدنی که سال‌های قبل اتفاق افتاده است فاجعه بزرگی در تمدن ایران اسلامی به وجود آمده و دارایی‌های ایران توسط کشورهای شوروی و روسیه و.. به غارت رفته است.

رضایی ادامه داد: کشورهایی که تاریخ و فرهنگ ما را از بین بردند می‌دانند که راه مقاومت تبدیل به مکتب و نظریه بزرگی شده است.

وی گفت: مردم یزد همیشه در صحنه‌های جنگ حضور داشتند، یزدی‌ها جلوتر از خیلی از استان‌ها در میدان بودند.

دبیر شورای علی هماهنگی اقتصادی سران قوا افزود: مردم یزد روحیه شهادت طلبی داشتند و امروز نیز به استقبال شهدای گمنام آمدند که جای قدردانی دارد.

به گزارش ایمنا، مراسم استقبال از هشت شهید گمنام استان یزد همزمان با ایام فاطمیه در شهر دارالعباده یزد برگزار شد، پنج تن از شهدای گمنام پس از مراسم برای تشییع و خاکسپاری به پنج نقطه یادمانی پارک کوهستان، محمدآباد یزد، منطقه تاریخی و گردشگری باقرآباد بافق، میدان شهید سلیمانی احمدآباد بهاباد و اردکان انتقال داده می‌شوند و سه شهید گمنام دیگر نیز که امروز مهمان یزد شدند بعد از ایام فاطمیه به معراج شهدای تهران منتقل می‌شوند.

کد خبر 710187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.