ضرورت جلوگیری از فعالیت دانه درشت‌های ساخت‌وساز غیرمجاز در شهر سنندج

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر سنندج گفت: باید از فعالیت دانه درشت‌ها و افرادی که به صورت سازمان یافته اقدام به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهر سنندج می‌کنند جلوگیری شود که این با همت شهرداری، نهادهای امنیتی و سایر ادارات منتج به نتیجه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سالار علی‌ویسی، ظهر امروز _پنجشنبه شانزدهم آذر_ در جلسه کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر سنندج که با موضوع ساخت‌وسازهای غیرقانونی در این شهر برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی شورا و شهرداری سنندج موضوع ساخت‌وسازهای غیرمجاز است که شاید عدم همکاری ادارات تاکنون باعث شده در این زمینه زیاد موفق عمل نکنیم.

وی افزود: در گذشته چندین جلسه مرتبط با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شورای شهر سنندج برگزار شده، اما آنگونه که باید خروجی و نتیجه لازم را در پی نداشته است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای شهر سنندج با بیان اینکه امروز ساخت و سازهای غیرمجاز تا داخل شهر نیز آمده است، تاکید کرد: مشکل اصلی ما افرادی هستند که در این قضیه سودهای کلان می‌برند و دانه‌درشت هستند که در گذشته دستگاه‌های امنیتی نیز تعدادی از آنها را دستگیر کرده‌اند.

علی‌ویسی اضافه کرد: در این راستا دانه درشت‌ها باید تعیین تکلیف شوند تا نتوانند بی‌پروا ساخت‌وساز غیرمجاز را در شهر سنندج انجام دهند که این با همت شهرداری، نهادهای امنیتی و سایر ادارات منتج به نتیجه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری سنندج در بحث خدمات‌رسانی عمومی طی دو سال اخیر اقدامات بسیار خوبی را در سطح شهر سنندج انجام داده و شیب خدمات را به سمت نواحی حاشیه شهر برده است که این بسیار جای تقدیر دارد.

ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر سنندج افزایش یافته است

عزت رضایی، رئیس شورای شهر سنندج نیز در این جلسه اظهار کرد: همه واقفیم که ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر سنندج بیشتر شده است که این یک معضل اجتماعی بوده و در زمینه‌های مختلف مردم و محیط شهری را با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز فقط در حیطه وظایف شهرداری نبوده و سایر ادارات و شهروندان نیز در این مسئله تأثیرگذار هستند.

رئیس شورای شهر سنندج خاطرنشان کرد: باید نظارت‌ها بیشتر شود و ضمن بهره‌گیری از تجارت موفق سایر شهرهای کشور، از فعالیت سازمان یافته افرادی که اقدام به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهر سنندج می‌کنند، جلوگیری شود.

کد خبر 710172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.