دستگیری عامل تیراندازی در اراک

فرمانده انتظامی اراک گفت: فردی که روز گذشته با تیراندازی به طرف یکی از شهروندان باعث زخمی شدن وی و ایجاد رعب وحشت در بین شهروندان شده بود در عملیات پلیس اراک این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، سرهنگ علیرضا معیریان اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی یک متهم در این زمینه را شناسایی کردند که طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی موفق به دستگیری وی شدند.

فرمانده انتظامی اراک با اشاره به کشف سلاح به کار رفته گفت: متهم علت تیر اندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی اراک خاطر نشان کرد: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم برای برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

کد خبر 710167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.