ایستادگی پیام مردم در مراسم تشییع پیکر شهدا است

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان گفت: ایستادگی پیام مردم در مراسم تشییع پیکر شهدا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر _پنج شنبه شانزدهم آذر_ در آئین تشییع پیکر مطهر ۱۲ شهید گمنام در کاشان اظهار کرد: هر چه پیشرفت در کشور داریم مدیون جانفشانی شهدایی هستیم که از عزیزترین سرمایه منطقه هستند.

امام جمعه منطقه کاشان به ویژگی‌های شهدا پرداخت و افزود: ایمان، تقوا، شناخت اولویت‌ها، سیره اخلاقی، بصیرت و خدمتگزاری به مردم از ویژگی‌های شهدا است.

وی تاکید کرد: شهدا علاوه بر دل و زبان، در عمل عشق خود به جهاد و شهادت را نشان دادند.

نماینده ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه حفظ ارزش‌های انقلاب، دین و اسلام مهم‌ترین پیام شهدای هشت سال دفاع مقدس است، افزود: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی ثمر داشته باشد باید پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم و این یکی از مهم‌ترین وصایای شهدا است.

وی با اشاره به اینکه عبور کاروان شهدا از هر شهر و کوی و برزن تطهیر کننده است، افزود: شهدا رفتند تا حوادثی که در طول تاریخ اسلام برای شیعیان رخ داد برای ما تکرار نشود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به وقایع ناگواری که برای شهادت حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) رخ داد، تصریح کرد: شهدا رفتند تا ثابت کنند ولی جامعه تنها نیست.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین بخش‌های وصیت هر شهید درباره حجاب بوده است، افزود: از این رو ما باید با اعتقادات قلبی خود انتظارات شهدا را برآورده کنیم.

کد خبر 710157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.