تشییع پیکر شهید مدافع حرم «محمدرضا یعقوبی» در رشت + فیلم

پیکر شهید مدافع حرم تازه تفحص شده «محمدرضا یعقوبی» با حضور پرشور مردم شهیدپرور رشت، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی صبح امروز پنجشنبه شانزدهم آذر با حضور پرشور مردم شهیدپرور رشت، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان، پاسداران و اقشار مختلف مردم و با حضور آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان و سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس استان در این شهر برگزار شد.

این مراسم از مقابل سپاه ناحیه مرکزی رشت و با قرائت زیارت عاشورا آغاز شد، تشییع کنندگان، پیکر مطهر این شهید مدافع حرم را با شعارهای «لا اله الا الله»، «الله اکبر» و «این گل پرپر ما هدیه به رهبر ما» بدرقه کردند.

شهید مدافع حرم «محمدرضا یعقوبی» یکی از شهدای مدافع حرم است که طی روزهای اخیر پیکر مطهرش به همراه پیکرهای هفت شهید مدافع حرم دیگر به ایران اسلامی بازگشته بود.

شهید محمدرضا یعقوبی که وکیل پایه یک دادگستری بود سال ١٣٤٢ در لنگرود متولد و پنج تیر ماه ۱۳۹۵ در سن ٥٣ سالگی در شهر حلب سوریه به فیض شهادت نائل شد، وی در دوران دفاع مقدس همرزم شهیدان کاوه و حسین املاکی بود.

پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی پس از آئین تشییع، برای خاکسپاری به گلزار شهدای رشت منتقل شد.

کد خبر 710149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.