سفارش متنوع ترین و زیبا ترین شیشه های خم در ایران
شیکو تولید کننده انواع شیشه

گروه تولیدی شیکو که از برترین متخصصان طراحی و ساخت انواع شیشه خم ساختمانی بهره می‌برد، فعالیت خود را در سال 1390 در استان تهران آغاز کرد.

حاصل تلاش 12 ساله این مجموعه، تولید باکیفیت‌ترین انواع شیشه خم با توجه به سلیقه، نیاز و بودجه خریداران است تا از آن‌ها در پروژه‌های گوناگون معماری، طراحی و دکوراسیون داخلی بهره ببرند. شیشه خم نما، سقف، پنجره، آسانسور، کابینت، یخچال، راه‌پله و ویترین، تنها تعدادی از محصولات متنوعی هستند که در این مجموعه به‌صورت سفارشی طراحی و تولید می‌شوند. این تنها یک شعار نیست؛ ما در شیکو، شیشه رویاهایتان را می‌سازیم!

حضور مستقیم در بیش از 900 پروژه مستقل در سراسر ایران و رضایت‌مندی 97 درصدی مشتریان، مهر تأییدی بر فعالیت صادقانه و حرفه‌ای گروه تولیدی شیکو در طول این سال‌هاست. اگر یک ایده معماری و طراحی داخلی با شیشه خم در ذهن دارید که شاید در ظاهر غیرممکن به نظر برسد، آن را با ما در میان بگذارید تا به رویای شما رنگ واقعیت ببخشیم. شاهد این مدعا، همکاری واحد تولیدی شیکو با برندهای معتبری نظیر فرش ساویز، زَر ماکارون، بیمه پاسارگاد، هتل پارسیان آزادی، بانک سامان و هواپیمایی آتا و اجرای پروژه‌هایی نوآورانه و باکیفیت است.

انواع شیشه خم در گروه تولیدی شیکو

شیشه‌های خمیده یا منحنی به یکی از عناصر چشم‌نواز در معماری و طراحی پروژه‌های ساختمانی مبدل شده‌اند. ازاین‌رو گروه تولیدی شیکو این شیشه‌ها را با انواع متریال‌ها، در ابعاد و ضخامت‌های مختلف و حتی در مدل‌های رنگی، دودی، مات و طرح‌دار تولید می‌کند. درواقع شما بر اساس سلیقه، نوع کاربری و نیازتان، محصول موردنظر را سفارش می‌دهید و در عوض ما در شیکو، شیشه رویاهایتان را با بالاترین سطح کیفی می‌سازیم.

در اینجا تعدادی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع شیشه‌های خمیده در گروه تولیدی شیکو آورده شده‌اند:

شیشه خم نما

امروزه به‌ویژه در ساخت نمای ساختمان‌های مدرن، به‌طور گسترده از شیشه‌های خمیده استفاده می‌شود. این شیشه‌ها با اعمال حس پویایی و ویژگی نوآورانه، زیبایی و جذابیت ساختمان را دوچندان می‌کنند.

شیشه خم راه پله

راه‌پله‌هایی که با شیشه خم یا منحنی ساخته می‌شوند، ویژگی‌هایی مانند شفافیت بیشتر، احساس باز بودن فضا به همراه عبور و پخش بهتر نور در محیط را ارائه می‌دهند. از طرفی راه‌پله‌های شیشه‌ای تولیدشده در شیکو، از بالاترین سطح استانداردها برای تضمین ایمنی بهره می‌برند.

شیشه خم پارتیشن

پارتیشن یا دیوایدِر یکی از پرکاربردترین محصولات شیشه خم در ادارات، شرکت‌ها و به‌طورکلی در محیط‌های کاری است. افراد با وجود این پارتیشن‌ها حس حضور در یک محیط پویا را دارند و در عین حال، فضای خصوصی و تمرکزشان به خطر نمی‌افتند. این پارتیشن‌ها حس صمیمت را در کنار یک ظاهر مدرن به ارمغان می‌آورند.

شیشه خم سقف

انواع سقف شیشه‌ای، شامل مدل‌های ساده، گنبد شیشه‌ای، نورگیر و کلاهک از دیگر محصولات شیشه خم هستند که باعث ورود نور طبیعی به محیط می‌شوند. امروزه علاوه بر ویلاهای مدرن، در بسیاری از برج‌ها و آپارتمان‌ها از این نوع سقف‌ها با اهداف زیبایی‌شناسی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی استفاده می‌شود.

شیشه خم درب و پنجره

خرید شیشه خم برای استفاده در پنجره‌ها و درب‌ها ایده چندان جدیدی نیست و سال‌هاست که در دنیا مورداستفاده قرار می‌گیرد. بااین‌حال مدل‌های جدید این محصولات با هدف ارتباط بهتر با محیط اطراف و ارائه نماهای پانوراما، در شیکو طراحی و تولید می‌شوند.

شیشه خم کابینت

آشپزخانه قلب خانه و کابینت مهم‌ترین عنصر زیبایی‌شناسی و کاربردی آن است! شیشه‌های خمیده چه در ترکیب با متریال‌هایی نظیر چوب و فلز و چه به‌صورت مجزا، زیبایی خیره‌کننده‌ای برای کابینت‌های آشپزخانه به همراه دارند. درب، بدنه، دستگیره و سایر بخش‌های کابینت‌ها را می‌توان به کمک شیشه‌های خم طراحی و تولید کرد.

شیشه آسانسور

نه‌تنها در مراکز تجاری، بلکه از آسانسورهای شیشه‌ای در مجموعه‌ها و برج‌های مسکونی نیز استفاده می‌شود. خرید شیشه خم باکیفیت آسانسور نه‌فقط ازلحاظ بهبود حس مُدِرنیته و زیبایی موردتوجه است، بلکه امنیت اتاقک یا همان کابین آسانسور را نیز افزایش می‌دهد. این نوع آسانسورها تجربه بصری کم‌نظیری را برای افراد خلق می‌کنند.

بالکن شیشه خم

به‌جرئت می‌توان گفت که امروزه علاوه بر بیشتر ساختمان‌های مدرن، برخی ساختمان‌های کلاسیک هم از بالکن با شیشه‌های خم بهره می‌برند. این بالکن‌ها منظره‌ای بدون مانع به وجود می‌آورند و همچنین باعث زیبایی و پویایی نمای ساختمان می‌شوند.

شیشه خم سکوریت

اگر بخواهیم به پرکاربردترین متریال‌ها در ساخت شیشه‌های خم اشاره‌کنیم، قطعاً سکوریت در صدر فهرست قرار می‌گیرد. فرآیند تولید حرارتی باعث افزایش چشم‌گیر استحکام سکوریت شده و همچنین این نوع شیشه خم ازلحاظ شفافیت و زیبایی کم‌نظیر است.

شیشه خم دوجداره

زمانی که دو لایه شیشه منحنی روی‌هم قرار بگیرند و فضای بین آن‌ها با هوا یا گازهای مخصوص پُر شود، شیشه دوجداره ساخته می‌شود. این شیشه یک عایق عالی برای هوا و سروصداست؛ ازاین‌رو کاربرد گسترده‌ای در تولید درب و پنجره شیشه خم دارد.

شیشه خم لمینت

از دیگر انواع شیشه‌های خم که در گروه تولیدی شیکو مورداستفاده قرار می‌گیرد، باید به لمینت اشاره کرد. این نوع شیشه ازنظر استحکام و ساختار، شباهت زیادی به شیشه دوجداره دارد، اما ماده میانی بین شیشه‌ها در آن متفاوت است. از لمینت در ساخت انواع پارتیشن، نرده، میز و دیگر محصولات شیشه‌ای منحنی استفاده می‌شود.

شیشه سندبلاست

سندبلاست یا شیشه مات از دیگر متریال‌های مورداستفاده در شیشه‌های خم است که سطح آن با استفاده از ماسه و دیگر ساینده‌ها پردازش می‌شود. کاربرد این محصول بسیار متنوع است؛ از درب و پنجره گرفته تا کابین دوش، پارتیشن و اثاثیه منزل را می‌توان با این شیشه ساخت.

چرا گروه تولیدی شیکو برای خرید شیشه خم مناسب است؟

اگر شما هم به دنبال استفاده از شیشه‌های خم در پروژه‌های کوچک تا بزرگ هستید، شاید در این فکر باشید که چرا باید از شیکو خرید کنید؟ طرح‌های نوآورانه با بهره از جدیدترین تِرِندهای روز دنیا، استفاده از بهترین مواد اولیه، سابقه درخشان، همکاری با برندهای معتبر و قیمت مناسب تنها تعدادی از ویژگی‌هایی هستند که گروه تولیدی شیکو را برای انجام پروژه‌های شما ایده‌آل می‌کنند.

از طرفی ارائه مشاوره‌های تخصصی و صادقانه در جهت بهبود ایده‌ها و صرفه‌جویی در هزینه‌های شما، از مزایای مهم همکاری با شیکو است. شما می‌توانید با ارسال ایمیل، تماس تلفنی یا مراجعه حضوری، با کارشناسان ما در ارتباط باشید و شیشه خم موردنظرتان را به‌صورت کاملاً سفارشی تهیه کنید.

سفارش شیشه خمیده در انواع مختلف

پس از تکمیل فرآیند طراحی و ساخت شیشه خم در زمان مقرر، سفارش شما به کمک تجهیزات استاندارد، توسط افراد متخصص بارگیری و ارسال می‌شود. بنابراین فارغ از اینکه در شمال، جنوب، شرق، غرب یا مرکز ایران هستید، تمامی خدمات گروه تولیدی شیکو با کیفیت یکسان به شما ارائه می‌گردند. پس اگر ایده‌ای در ذهن دارید یا پروژه شما به معماری، طراحی یا دکوراسیون داخلی منحصربه‌فرد نیاز دارد، برای ثبت سفارش و خرید شیشه خم با ما در تماس باشید.

کد خبر 710122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.