آغاز هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال با جنگ جایگاه سومی! / گیتی‌پسند همچنان صدرنشین می‌ماند

هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز پیگیری می‌شود و در مهم‌ترین بازی‌ها گیتی‌پسند در اراک با آلومینیوم دیدار می‌کند و مس سونگون به‌مصاف کراپ الوند می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز _پنجشنبه شانزدهم آذر_ پیگیری می‌شود و تقابل‌های حساسی برای تصاحب جایگاه‌های بالایی جدول برگزار خواهد شد. گیتیزن‌ها در اراک مقابل آلومینیوم بازی می‌کنند و این فرصت را دارند تا اختلاف‌شان را با تیم‌های دیگر بیشتر کنند اما بازی مس سونگون و کراپ الوند ایرانیان از سایر دیدارها مهم‌تر است؛ چرا که جایگاه این دو تیم در رتبه دوم یا سوم را مشخص می‌کند.

ایرالکو اراک _ گیتی‌پسند اصفهان

اختلاف هفت امتیازی شاگردان کشاورز با تیم دوم جدول خیال آن‌ها را برای ادامه لیگ آسوده‌تر کرده است و با استرس ناچیزی به مصاف رقبا خواهند رفت. در سوی دیگر، تساوی‌های ایرالکو برابر تیم‌های تحول یافته لیگ برتر اعتماد به نفس روزافزونی برای آن‌ها بخشیده است. پرده اول؛ این مسابقه می‌تواند یادآور بازی شطرنج باشد و همه مشتاق تاکتیک‌های خوراکچی هستند تا او مقابل گیتی‌پسند چه چیزی در چنته دارد. پرده دوم؛ گیتیزن‌ها به میزبان اراکی خود به چشم سه امتیاز خوش‌مزه نگاه می‌کنند. پرده سوم؛ پس از شکست سنگین رضا کردی در دیدار رفت، او زیر باد انتقادات قرار گرفت و حالا باید دید مربی جدید چه آثاری برجای می‌گذارد. پرده چهارم؛ شاید ناکامی گیتی‌پسند در این دیدار در پایان لیگ برایشان گران تمام شود.

مس سونگون ورزقان _ کراپ الوند ایرانیان قزوین

مس‌سونگون در مکان قابل دفاعی جای گرفته اما حال و روز کراپی‌ها درمانده سپری شده است. این دیدار به‌طور قطع جذاب، تماشایی و پرتلاطم از آب در خواهد آمد و حدود بیش از یک ساعت معمولی به طول می‌انجامد. در نگاه اول؛ مهدی جاوید برابر کراپ به میدان می‌رود اما همه می‌دانند که طراوت و قدرت فصول گذشته را نخواهد داشت. در نگاه دوم؛ کراپی‌ها به فکر انتقام هستند تا شکست شش بر یک دیدار رفت را جبران کنند. در نگاه سوم؛ علی افضل به شهری باز می‌گردد که روزگاری در آنجا برای فوتسال ایران اربابی می‌کرد. در نگاه چهارم؛ مس سونگون بی‌ترحم ظاهر می‌شود و جان‌هایش برای رسیدن به گیتی‌پسند رو به اتمام بوده است، پس خوب می‌داند هرگز فرصتی برای از دست دادن امتیاز ندارد.

شهرداری ساوه _ مقاومت البرز

شهرداری ساوه با این واقعیت که با پیروزی در این دیدار می‌توانند با احساس آرامش مضاعفی برای ادامه رقابت‌ها گام بردارند. رستگاری مردان سعید کشاورزی در رویارویی گذشته‌شان مقابل کراپ درس بزرگی به جوانان این تیم آموخت که می‌توانند در حین ناباوری دست به کارهای بزرگی بزنند و دست‌یابی آن‌ها به رده‌های تک رقمی دور از انتظار نخواهد بود. از طرفی دیگر مقاومت البرز که هفته پیش به پیروزی چنگ زد برای اینکه ثابت کنند، لیاقت و شایستگی بقا در لیگ برتر را دارند، باید در ساوه خودی نشان دهند. در صورتی که ایرالکو در دوئل خانگی‌اش مغلوب صدرنشین شود و سربازان لطفی در ساوه جشن و پایکوبی کنند، پس ماه‌ها از قعر جدول خلاص می‌شوند.

آناصنعت قم _ سفیر گفتمان تهران

اگر نگاهی به تاریخچه میزبانی قمی‌ها بیاندازیم، کسب پیروزی برای دارودسته تهرانی‌ها غیرممکن و دستیابی به تک امتیاز بازی برایشان بسیار سخت قلمداد می‌شود. رضا زرخانی شخصی است که این روزها را با اضطراب پشت سر می‌گذارد و در صورت تداوم شکست‌ها نمی‌توان آینده مشخصی برای او متصور شد. با این‌حال، هیولای قمی‌ها در خانه همیشه بیدار است و به کوچک و بزرگ رحمی نمی‌کند. آنچه که به رقابت دو تیم معنای تازه‌ای داده، اختلاف یک امتیازی‌شان بوده است. صبوری می‌تواند با لشکری از جوان‌ها و باتجربه‌هایش، پس کسب این سه امتیاز خانگی برای جایگاه سوم سهم‌خواهی کند و به بالانشین‌های جدول علامت بیدارباش دهد.

گهرزمین سیرجان _ پالایش‌نفت بندرعباس

گهرزمین علی‌رغم حضور در جایگاه سوم آرامش و راحتی خاصی ندارد و نفس حریفان را پشت‌سر خود حس می‌کند. یکی از آن ترسناک‌ها که برای این تیم کمین کرده، همین پالایش‌نفت بندرعباس خواهد بود. بزوال و جوانان ماجراجوی وی در سیرجان به دنبال سه امتیازی می‌گردند که اگر موفق به کشف آن شوند، به توفیق بزرگی دست پیدا می‌کنند. اما شکست جدال گذشته گهرزمین در اصفهان درست در زمانی رخ داد که به نظر می‌رسید آن‌ها بسیار شتاب گرفته‌اند اما ناکامیشان به حسین افضلی و شاگردانش خاطرنشان کرد که فاصله زیادی تا نقطه پایان مانده است و نباید چندان هم به رده سوم خود تکیه کنند. دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کد خبر 710118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.