تعویض  پنجره UPVC  با پنجره آلومینیومی ترمال بریک

برای انجام تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره بدون تخریب، باید فریم موجود از پنجره های قدیمی که به دیوار متصل است در جای خود حفظ شود و نباید آن را حذف کنیم.

بنابراین در این مقاله، به بیان مزایای پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک پرداخته و روش های ثبت سفارش، نصب و اجرا ارائه می شود. نکته مهم این است برای تعویض پنجره های قدیمی و یو پی وی سی بدون تخریب با پنجره آلومینیومی بایستی حتماً از کارشناسان حرفه ای شرکت ایرالکورت مشاوره بگیرید. بنابراین با ما همراه باشید.

گام اول: نگهداری فریم متصل به دیوار

باید فریم متصل به دیوار را نگه داریم و هر چیزی از پنجره که در داخل این فریم وجود دارد را کاملاً برش داده و بیرون بیاوریم. پنجره های قدیمی با فرز بریده می شوند، بنابراین بعد از این کار بر روی دیوار یک فریم و داخل آن یک فضای کاملاً خالی خواهیم داشت.

درست مانند سقف و دیوارها، پنجره‌های آلومینیومی نیز قابلیت عایق بندی دارند و اصطلاحاً دارای یک "شکست حرارتی" یا "ترمال بریک" هستند، این همان عایق ساخته شده در چارچوب است که تأثیر زیادی بر عملکرد کلی پنجره مخصوصاً از نظر بهینه سازی مصرف انرژی می‌گذارد. به طور خلاصه می توان گفت هنگامی که ماده ای با رسانایی حرارتی پایین در یک مجموعه قرار می گیرد که هدف آن کاهش یا جلوگیری از هدایت انرژی حرارتی از داخل به بیرون ساختمان یا بالعکس باشد، به آن ترمال بریک می گویند.

تولیدکنندگان پروفیل درب و پنجره آلومینیومی به فناوری جدیدی دست یافته اند، نوآوری که مانعی عایق بین داخل و خارج پنجره است و به عنوان یک سد عمل می کند. به این سد «شکست حرارتی» می گویند. طبق توضیحاتی که دادیم، آلومینیوم در حالت عادی عایق سرما و گرما نیست، ولی پس از اینکه یک تیغه عایق در فضای بین پروفیل پنجره قرار می گیرد، ارتباط جداره بیرونی با جداره داخلی قطع شده و پنجره آلومینیومی، به یک عایق یا همان پنجره ترمال بریک تبدیل می‌شود. در واقع ترمال بریک به عنوان یک مانع پیوسته بین داخل و خارج قاب پنجره عمل می کند و بازده کلی پنجره را بهبود می‌بخشد.

تعویض  پنجره UPVC  با پنجره آلومینیومی ترمال بریک

دلایل برتری پنجره آلومینیومی نسبت به یو پی وی سی

آلومینیوم و یو پی وی سی مهمترین متریال ساخت درب و پنجره هستند که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. ساختار و سبک آلومینیوم و یو پی وی سی نیز متفاوت است که در در ادامه این مقاله تخصصی به ۶ دلیل برتری پنجره آلومینیومی نسبت به یو پی وی سی خواهیم پرداخت.

طراحی

فلز آلومینیوم ماده ای محبوب برای طراحان صنعتی است. انعطاف پذیری و نسبت استحکام بالا به وزن، پتانسیل طراحی نامحدودی مانند قاب های باریک با شیشه های بزرگ را امکان پذیر می کند. بر خلاف چوب یا پی وی سی، آلومینیوم در برابر تغییر شکل نیز مقاوم است و بر خلاف قاب های پلاستیکی نیازی به تقویت ندارد. بنابراین آلومینیوم دوام بیشتری را بدون هیچ گونه تعمیر و نگهداری تضمین می کند و آلومینیوم را به ماده انتخابی برای ساختمان های تجاری، برنامه های دولتی و همچنین خانه های خصوصی تبدیل می کند.

طیف گسترده ای از رنگ ها

یکی از ۶ دلیل برتری پنجره آلومینیومی نسبت به یو پی وی سی این است که آلومینیوم یک پوشش بسیار بادوام ارائه می دهد. می توان آن را برای دستیابی به هر رنگ ممکن، آنودایز کرد و برای حفظ سایه های فلزی آن، آنودایز کرد و حتی می توان آن را برای دستیابی به یک روکش چوبی عالی، که از چوب طبیعی غیرقابل تشخیص است، پردازش کرد و مزایای عملکرد عالی آلومینیوم را بدون تعمیر و نگهداری ترکیب کرد. قاب های پی وی سی یا چوبی ممکن است در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید تغییر رنگ دهند. یاد آوردن! فریم های آلومینیومی می توانند پوشش خود را برای بیش از ۲۰ سال حفظ کنند.

پایداری

آلومینیوم به عنوان یک فلز “سبز” در نظر گرفته می شود. به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و استحکام، ۷۵ درصد آلومینیومی که تا به حال تولید شده است، هنوز مورد استفاده قرار می گیرد و آن را بسیار مقرون به صرفه و پایدار می کند. آلومینیوم همچنین می‌تواند تقریباً بی‌نهایت بازیافت شود و تنها به ۵ درصد انرژی اولیه نیاز دارد و در حدود ۱۰۰ میلیون تن در انتشار CO2 سالانه صرفه‌جویی می‌کند.

دوام

آلومینیوم تحت تأثیر تغییرات دما و قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش زیاد قرار نمی گیرد، برخلاف چوب که خراب می شود و UPVC که در دماهای پایین شکننده می شود و در دماهای بالاتر تاب می یابد. آلومینیوم مانند چوب یا پی وی سی نمی پوسد، خورده نمی شود، ترک نمی خورد یا تاب نمی خورد. نیازی به نگهداری ندارد و هزینه چرخه عمر آن قابل پیش بینی است.

قیمت

در و پنجره های آلومینیومی به دلیل هزینه بالاتر مواد و ساخت، گرانتر از PVC هستند. با این حال، وقتی در نظر بگیرید که احتمال تخریب آلومینیوم کمتر از UPVC است، در دراز مدت می تواند راه حل مقرون به صرفه تری باشد.

ایمنی

مهمتر از همه، آلومینیوم ایمن تر از مواد رقیب است. آلومینیوم فلزی غیر سمی است و در صورت آتش سوزی نمی سوزد، بر خلاف UPVC که دودهای سمی کشنده تولید می کند.

چارچوب آلومینیومی می تواند یک عمر دوام بیاورد

لعاب آلومینیوم یک خرید دور ریختنی نیست. شما نیازی به تعویض آن در طی چند سال، احتمالاً حتی چند دهه نخواهید داشت! آلومینیوم فوق العاده قوی و بادوام است و در برابر خوردگی بسیار مقاوم است و می تواند در برابر عناصر بیرونی مقاومت کند. در حالی که پنجره‌های PVC ممکن است نیاز به تعویض دوره‌ای داشته باشند، می‌توانید مطمئن باشید که سیستم‌های آلومینیومی به کار خود ادامه می‌دهند و سبک و عملکرد را بدون مصالحه ارائه می‌دهند.

افزایش بهره وری انرژی برای خانه شما

پنجره های آلومینیومی به دلیل شکست حرارتی برای بهره وری انرژی عملکرد بهتری نسبت به پنجره های UPVC دارند. پنجره ترمال بریک تضمین می کند که سطح آلومینیوم نمی تواند تحت تأثیر دمای خارجی قرار گیرد و از تبدیل شدن آن به منبع اتلاف گرما برای خانه شما در ماه های سردتر و حتی تراکم جلوگیری می کند.

تعویض  پنجره UPVC  با پنجره آلومینیومی ترمال بریک

متریال بسیار جذاب

خانه ی شما قصر شماست؛ قابل درک است که می خواهید آن را به بهترین شکل نشان دهید. هیچ رقابتی بین آلومینیوم و پی وی سی از نظر زیبایی شناسی وجود ندارد. این چارچوب فوق مدرن که می تواند در خطوط صاف و باریک طراحی شود، می تواند نمای بیرونی ملک شما را مدرن جلوه دهد. اگر در حال برنامه‌ریزی بلندپروازانه یا بازسازی خانه خود هستید، سیستم‌های آلومینیومی دارای قابلیت های شگفت‌انگیزی هستند که UPVC به سادگی نمی‌تواند با آن رقابت کند.

بنابراین به دلیل ارزش افزوده بالای پنجره آلومینیومی توصیه می شود حتماً از مشاوره کارشناسان متخصص ایرالکورت استفاده نمایید. بهره گیری از تجربه متخصصین ایرالکورت به عنوان واحد برتر تولیدی درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک به آدرس کارخانه: تبریز-شهرک سرمایه گذاری خارجی، خیابان اروپا، میدان صنعت، خیابان آذربایجان، پلاک ۱۲۵ و با شماره ۴۲۲۲۷۹۴۰ و۴۲۲۲۷۹۴۱-۰۴۱ و جهت مشاوره رایگان یا سفارش فوری با همراه ۰۹۱۲۲۱۳۳۲۹۶ تماس حاصل نمایید.

کد خبر 710109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.