ممنوعیت تردد خودروی سواری و افراد غیرمجاز در مرز پرویزخان

سرپرست اداره کل گمرک پرویزخان از ممنوعیت تردد خودروی سواری شخصی و افراد غیرمجاز در مرز پرویزخان برای مقابله با قاچاق سوخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا قربانی امروز _پنجشنبه شانزدهم آذر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای تردد فعالان، تجار، کارگران و پیله‌وران به محوطه مرز ۱۵۰۰ کارت صادر می‌شود و هرگونه تردد به این مرز کنترل خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ساماندهی مشکلات مرز پرویزخان تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم، افزود: پرویزخان یکی از مرزهای مهم و بزرگ کشور است و با توجه به حجم زیاد مبادلات تجاری نیازمند سامان‌دهی ترافیکی و نظم است که با همکاری اعضای کمیته مرز تلاش می‌کنیم شرایط این مرز بهبود پیدا کند.

محمد نجفی، سرپرست فرمانداری قصرشیرین نیز در جمع خبرنگاران از تداوم طرح مقابله با قاچاق سوخت در مرز پرویزخان خبر داد و خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی و امنیتی ما برای برخورد با قاچاق سوخت هیچ اغماضی لحاظ نخواهند کرد و در طرح برخورد با آن‌ها سرشبکه‌های قاچاق دستگیر شدند.

وی ادامه داد: سوخت سرمایه‌ای ملی است و برای تولید هر لیتر آن کشور متحمل هزینه‌های زیادی می‌شود و اجازه نخواهیم داد یک عده سوداگر از طریق نامشروع اقدام به قاچاق آن کنند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم سوداگران احساس امنیت کنند و نیروهای نظامی و امنیتی با هر گونه تخلفی برخورد شدید خواهند کرد.

کد خبر 710091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.