سامانه جامع یکپارچه نظام مهندسی ساختمان به زودی آغاز بکار خواهد کرد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور عنوان کرد: تا شهریور سال آینده نرم افزار جامع یکپارچه نظام مهندسی که شامل اطلاعات ۶۰۰ هزار عضو این سازمان است جایگزین نرم افزارهای استانی می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمزه شکیب روز _چهارشنبه پانزدهم آذر_ در سومین همایش آشنایی با مبانی و اصول رفتار و طراحی ساختمان‌ها بر اساس عملکرد که در هتل پارسیان کرمانشاه در حال برگزاری است، اظهار کرد: برای ایجاد شفافیت در سازمان تصمیم بر این شد که سامانه جامعه یکپارچه در کشور ایجاد شود. سال‌ها صحبت از این طرح شده بود اما در حال حاضر این پروژه منجر به قرارداد شده و پیشرفت خوبی انجام شده است.

وی ادامه داد: اطلاعات تمامی ۶۰۰ هزار عضو این سازمان در کل کشور در سامانه مزبور قرار می‌گیرد. سامانه آموزشی و دیگر سامانه‌ها نیز در این سامانه تجمیع می‌شود.

رئیس نظام مهندسی کشور گفت: برای ما مهم است که اعضای سازمان نظام مهندسی مهارت کافی را داشته باشند و برای این کار تلاش‌های خوبی در حال انجام است و در این زمینه دوره‌های مختلفی همچون طراحی بر اساس عملکرد، مقاوم سازی، فروریزش ساختمان‌ها و حریق برگزار شده است.

وی بنیه علمی قوی اعضای سازمان نظام مهندسی را به عنوان یک هدف عنوان کرد و افزود: اگر بتوانیم بنیه علمی خود را قوی کنیم می‌توانیم ارزش افزوده‌ای برای مالک فراهم کنیم تا مالک با رغبت ویژه ای پرداخت‌ها را به ما داشته باشد و خیالش راحت باشد.

کد خبر 710036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.