یزد میزبان ۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: شمیم عطر دل انگیز شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس، فردا پنجشنبه در دارالعباده یزد می‌پیچد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سرهنگ منصور زارع با اشاره به ورود پنج شهید گمنام به استان یزد اظهار کرد: استقبال خودرویی از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه، از دروازه قرآن به سوی میدان امیرچقماق آغاز می‌شود و مردم نیز پس از آن در میدان امیرچقماق مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد: برنامه استقبال در این میدان از ساعت ۱۳:۳۰ با تلاوت قرآن کریم و اجرای گروه رزم نوازان سپاه الغدیر آغاز شده و کاروان شهدا در ساعت ۱۳:۴۵ در میدان امیرچقماق حضور می‌یابند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: سخنران این مراسم هم محسن رضایی خواهد بود که از ساعت ۱۴:۱۰ به ایراد سخنرانی می‌پردازد. مداحی و سخنرانی دیگر نیز از جمله برنامه‌ها به شمار می‌آید.

سرهنگ زارع گفت: ساعت ۱۵:۲۵ هم پیکر پاک شهدا از میدان امیرچقماق به سوی امامزاده جعفر (ع) بدرقه خواهد شد.

به گزارش ایمنا، پیکر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس فردا ۱۶ آذرماه وارد استان یزد می‌شوند و پس از تشیع در شهرهای یزد، اردکان، بافق و بهاباد به خاک سپرده خواهند شد.

کد خبر 710002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.