در هانگژو به عنوان یک مدعی ظاهر شدیم

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران گفت: در هانگژو از مدعیان کسب مقام بودیم و با هدف گذاری در این مسابقات شرکت کردیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آئین تجلیل از مدال آوران مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو امروز، چهارشنبه _ پانزدهم آذرماه_ از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در هتل چهارباغ اصفهان با حضور ورزشکاران و مدال‌آوران اصفهان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم لیلا بریانیان سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران اظهار کرد: امشب مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو به همت اداره کل ورزش‌وجوانان استان اصفهان برگزار شده است، در هانگژو از مدعیان کسب مقام بودیم و با هدف گذاری در این مسابقات شرکت کردیم.

وی افزود: پیش از اعزام به این تورنمنت مبلغ ۱۰ میلیون تومان به ورزشکاران پاداش داده شد و نیمی از این رقم به مربیان پرداخت شد، گویا به تیم ما ۳۰ میلیون پاداش تعلق خواهد گرفت، بهترین خاطره من از هانگژو کسب نایب قهرمانی بود و بدترین خاطره نیز از دست دادن کسب عنوان قهرمانی بود.

بریانیان در تشریح برنامه‌های پیش‌روی خود تصریح کرد: در مسابقات لیگ‌برتر به همراه ذوب‌آهن به مصاف رقبا خواهیم رفت و پس از آن نیز مجوز تمرینات ملی را خواهیم گرفت تا آماده مسابقات پاراالمپیک شویم، رقابت‌های ملی و لیگ تداخلی با یکدیگر ندارد اما تجربه خوبی است که هم در عرصه ملی و هم باشگاهی به کشور خدمت کنیم.

وی گفت: ذوب‌آهن از شرایط مطلوبی برخوردار است و بیشترین بومی والیبال نشسته در ذوب‌آهن حضور دارند، سه سهمیه ملی داریم که تا کنون دو نفر آن‌ها را جذب کرده‌ایم و در تلاش هستیم یک بازیکن دیگر را اضافه کنیم.

در ادامه حدیث رضایی بازیکن تیم ملی والیبال نشسته ایران خاطرنشان کرد: مراسم باشکوهی برگزار شده است، مسابقات هانگژو در سطح بالایی برگزار شد و به عنوان اولین حضور در این عرصه تجربه‌های بسیار خوبی کسب کردم، پیش از اعزام مبلغ ۱۰ میلیون تومان پاداش دریافت کردیم.

وی افزود: درحال حاضر آماده مسابقات لیگ‌برتر می‌شویم و پس از آن برای رقابت‌های کسب سهمیه پاراالمپیک تلاش می‌کنیم که البته دستیابی به این امر مهم برای ما غیرممکن نیست و امیدواریم با حمایت مسئولان به این مسابقات اعزام شویم.

رضایی عنوان کرد: بهترین و بدترین خاطره من در هانگژو با یکدیگر تداخل داشت چراکه در این تورنمنت دچار مصدومیت شدم و از طرفی‌هم تجربه‌های شیرینی کسب کردم، در حال حاضر تلاش می‌کنم سطح خود را برای خدمت به تیم کشورم ارتقا دهم.

کد خبر 709998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.