قتل در آرایشگاه و دستگیری قاتل و همدستان در شهرستان فراشبند

فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند گفت: قاتلی که با اسلحه به سمت یک آرایشگاه تیراندازی و منجر به قتل و مجروح شدن شخصی دیگر شده بود دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، کرامت اله برومندی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در هشتم آبان‌ماه سال جاری در بلوار "معلم" شهرستان فراشبند و متواری شدن قاتل، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند یک دستگاه وانت پراید با ۲ سرنشین به یک مغازه آرایشگری مراجعه و اقدام به تیراندازی می‌کنند که متأسفانه یک نفر مشتری حدوداً ۴۰ ساله به دلیل اصابت تیر مستقیم فوت و آرایشگر نیز مجروح و روانه بیمارستان می‌شود.

فرمانده انتظامی فراشبند ادامه داد: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه قاتل ۱۹ ساله به همراه هر ۲ همدستش را در شهرستان فیروزآباد از توابع استان فارس شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی آنان را در کمتر از ۴۰ روز دستگیر کنند.

برومندی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه قاتل یک قبضه اسلحه کلت کمری که در صحنه درگیری مورد استفاده قرار گرفته شده است کشف شد، گفت: متهمان علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی با فرد مجروح (مالک آرایشگاه) عنوان کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، اضافه کرد: پلیس همواره تلاش می‌کند با بکارگیری تمامی امکانات و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها خصوصاً ظرفیت‌های عظیم مشارکت عمومی برای نهادینه کردن نظم و امنیت در جامعه استفاده کند تا بتواند مأموریت‌های خود را در جامعه به نحو مطلوب و شایسته انجام دهد.

کد خبر 709982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.