مشارکت صنایع در طرح های مدیریت شهری اراک

در دیدار مدیر کل صنعت،معدن وتجارت استان مرکزی با شهردار کلانشهراراک، راهکارهای مشارکت صنایع در اجرای طرح های شهرداری این شهر بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی صمت، علی جودکی با برشمردن پتانسیل صنایع استان در توسعه زیر ساخت‌های شهری، بر بهره‌گیری مدیریت شهری از صنایع استان در خدمت رسانی به شهروندان تاکید کرد.

وی اظهار کرد: توانمندی صنایع صنعت سازی بزرگ شهر اراک در ایجاد زیرساخت‌های مناسب شهری، می‌تواند بستر ساز خدمت رسانی ویژه‌ای به شهروندان باشد، در این مسیر اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با مشارکت صنایع می‌تواند در کنار مدیریت شهری نسبت به ایجاد این زیر ساخت‌ها عمل کند.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان مرکزی تصریح کرد: ایجاد نشاط در جامعه یکی از مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است که در این زمینه صنایع استان با ظرفیت‌های موجود، ضمن مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهر اراک، می‌توانند در ایجاد امید و نشاط در جامعه فعالیت داشته باشند.

شهردار اراک هم بر استفاده از توان صنایع در ایجاد بسترهای نشاط و امید آفرینی در جامعه تاکید کرد و گفت: ظرفیت بالقوه در شهر اراک بسیار مناسب است و مدیریت شهری باید با برنامه‌ریزی این ظرفیت‌ها را در راستای خدمت رسانی به مردم اراک به کار گیرد.

علیرضا محمودی اظهار کرد: در این میان پتانسیل‌های موجود صنعتی در شهر اراک می‌تواند در مدیریت شهری اثرگذار بوده و بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها از برنامه شهرداری کلانشهر اراک است.

وی ایجاد بازارچه‌های عرضه مستقیم کالاهای اساسی، میوه و تره بار و.... در شهر اراک را از اولویت‌های شهرداری کلانشهر اراک و تأثیر گذار در تنظیم بازار دانست و گفت: با انجام کار کارشناسی و بهره‌گیری از روش ایجاد بازارهای عرضه مستقیم در استان‌های موفق در این زمینه می‌توان شرایط مناسب برای خرید آسان، ارزان، با کیفیت و در شأن شهروندان کلانشهر اراک را فراهم کرد.

کد خبر 709962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند اراک IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 0
    سلام خدمت مسئولین محترم کلان شهر اراک ۸۰درصد پرسنل ۳ شرکت بزرگ پالایشگاه نیروگاه وپتروشیمی در کلان شهر اراک ساکن هستند این ۳ شرکت بزرگ چه نو مشارکتی را با شهرداری کلان شهر اراک و چه نوع همکاری های را با شهرداری اراک می نمایند با توجه به اینکه ۸۰ درصد کارکنان این ۳ شرکت بزرگ در سطح کلان شهر اراک ساکن هستند
  • ساکن میدان انقلاب IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    فکر بکنم با عکس های یادگاری گرفتن وضع اراک خوب نمی شود میگید نه یک سری به همین میدان انقلاب بزنید میدانی که فقط رانت از آن می‌بارد و هرکس به دل‌خواه خود هر کاری میکند میدانی که آبروی شهر است رخ مردم ببین درون خرابم را نگاه کن