متلاشی شدن باند بزرگ جعل اسناد دولتی

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۲ جاعل اسناد دولتی و کشف مقدار زیادی لوازم جعل و اسکناس های جعلی در کرمانشاه خبر داد.

سردار محمد رستمی امروز چهارشنبه _ چهاردهم آذرماه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا کرمانشاه، اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس امنیت عمومی استان مبنی بر اینکه ۲ نفر به صورت گسترده در شهر کرمانشاه اقدام به جعل انواع اسناد دولتی و اسکناس می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل سکونت این ۲ فرد شده و پس از اطمینان از حضور آنها در منزل با هماهنگی مقام قضائی نسبت به ورود و بازرسی‌های لازم اقدام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این بازرسی ۴ دستگاه چاپگر، یک دستگاه لپ تاپ، یک دستگاه کیس کامپیوتر، ۴۲ قطعه انواع شناسنامه، کارت ملی، کارت شناسایی، گذرنامه و مدرک تحصیلی جعلی، ۱۱ قطعه چک جعلی بانکی، ۲ دستگاه تست اسکناس، یک رول نخ اسکناس، ۴۰ قطعه ژلاتین مهر با انواع نقوش، ۱۰ برگ لیبل کارت‌های الکترونیکی، ۲۰ قطعه اسکناس ۵۰۰ هزار ریالی و یک قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری جعلی کشف شد.

وی یادآور شد: همچنین با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی ۲ قبضه سلاح شکاری، ۳۹۲ عدد فشنگ و یک رشته دستبند فلزی نیز از محل سکونت جاعلان اسناد دولتی کشف شد.

سردار رستمی در پایان با اشاره به دستگیری هر ۲ فرد جاعل، از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی آنها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

کد خبر 709951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.