در هانگژو ثابت شد پرچم اصفهان بالاست

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ورزشکاران اصفهانی نقش تاثیرگذاری ایفا کردند تا ثابت کنند پرچم اصفهان همیشه بالاست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد محمدی امشب_ چهارشنبه پانزدهم آذر_ در آئین تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو اظهار کرد: به تمامی کسانی که در این مراسم حضور پیدا کرده‌اند خیر مقدم عرض می‌کنم، خدا را بابت نعمت سلامتی شاکر هستیم و امیدوارم در ادامه خدمت‌گزار خوبی برای استان و ایران باشیم‌.

وی افزود: در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو نقش تأثیر گذاری ایفا کردیم و بی‌شک پرچم ورزش اصفهان در ایران همیشه بالا خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: در بخش بازی‌های آسیایی ۳۶ بازیکن حضور داشتند و در پاراآسیایی نیز ۱۸ بازیکن، داور و مربی به عنوان نماینده اصفهان حضور پیدا کردند و با وجود شرایط خاص و اتفاقات مختلفی که رقم خورد موفق به کسب ۶ مدال در بخش آسیایی توسط بانوان اصفهانی شدیم که این مورد نشان دهنده توانایی، عزم، اراده و اعتماد به نفس بانوی ایرانی است که ثابت کردند می‌توانند بر اساس ارزش‌ها در عرصه‌های ملی حضور پیدا کنند.

محمدی با اشاره به عملکرد موفق بانوان اصفهانی تصریح کرد: روزهای گذشته تمامی ورزشکاران کشور مورد تمجید رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند که انرژی مضاعفی برای ما بود، در بخش پاراآسیایی نیز بازیکنان اصفهان خوش درخشیدند و ۱۱ نفر از ورزشکاران استان در این قسمت موفق به کسب مدال‌های مختلف شدند.

وی افزود: حضور این جمع به نوعی تجدید قوا برای حضور در مسابقات المپیک و پاراالمپیک است تا با همین عزم و اراده زمینه شادی مردم فراهم شود، تلاش ما در اداره کل نیز فراهم کردن بستر آرامش برای ورزشکاران است و خوشحال هستم که این مراسم با شکوه برگزار شد.

کد خبر 709946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.