استان کردستان زیرساخت لازم برای میزبانی از رویدادهای ورزشی را دارد

استاندار کردستان گفت: استان کردستان زمینه و زیرساخت لازم برای میزبانی رویدادهای ورزشی در سطح ملی و بین‌المللی را دارد و آمادگی خود برای برگزاری هر رویداد ورزشی را اعلام می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _چهارشنبه پانزدهم آذر_ در دیدار با رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان اظهار کرد: کردستان سرزمین ایثار و شهادت است که وجود جمع زیادی از جانبازان به ویژه جانبازان نابینا و کم‌بینا ثمره این ایثارگری‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: جامعه نابینایان و کم‌بینایان استان کردستان نه تنها در حوزه ورزش بلکه در تمامی زمینه‌ها به نحوی سرآمد هستند و همواره درخشیده‌اند.

استاندار کردستان ادامه داد: در میان ورزشکاران نابینا و کم‌بینای استان استعدادهای فراوانی وجود دارند که با حمایت و تلاش مسئولان می‌توان به شکوفایی این استعدادها امیدوار بود.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه تعداد زیادی از جمع افراد نابینای کردستان حافظ کل قرآن هستند و حائز رتبه‌های برتر کشور شده‌اند، گفت: زمینه‌سازی شکوفایی استعدادهای ورزشی نابینایان از وظایف اصلی مسئولان است و باید همت مضاعفی به کار گرفت.

وی تصریح کرد: مایه افتخار است که میزبانی برگزاری اولین تورنمنت بین‌المللی ورزش گلبال به استان کردستان واگذار شده است که ما نیز تمام تلاش خود را در راستای هرچه مناسب برگزار شدن آن به‌کار خواهیم گرفت.

استاندار کردستان افزود: برگزاری این تورنمنت و رویدادهای مانند آن می‌تواند به معرفی ورزش‌های ویژه نابینایان کمک فراوانی کند که هدف‌گذاری در این زمینه می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را محقق کند.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: استان کردستان زمینه و زیرساخت لازم برای میزبانی رویدادهای ورزشی در سطح ملی و بین‌المللی را دارد و ما آمادگی خود برای برگزاری هر رویداد ورزشی اعلام می‌کنیم.

کد خبر 709934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.