تشریح جزئیات برنامه دومین سفر ریاست جمهوری به استان البرز

استاندار البرز جزئیات برنامه دومین سفر ریاست جمهوری به استان البرز را تشریح کرد.

مجتبی عبداللهی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، در خصوص تشریح دومین سفر ریاست جمهوری به استان البرز، اظهار کرد: همه مدیران در تلاش هستند تا بتوانیم یک مراسم باشکوهی با حضور رئیس جمهور و هیئت همراه برگزار کنیم.

وی افزود: ۵۶ پروژه مختلف روز جمعه با حضور رئیس جمهور و تعدادی از وزرا به بهره‌برداری می‌رسانیم.

استاندار البرز با بیان اینکه ۵۶ پروژه بالغ بر نوزده هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است، ادامه داد: پروژه‌های مختلفی از جمله پروژه بیمارستان شهید سلیمانی فردیس با حضور رئیس جمهور در روز جمعه افتتاح می‌شود.

عین اللهی با اشاره به اینکه در استان البرز از نظر سرانه تخت بیمارستان یکی از استان‌های ضعیف هستیم، اضافه کرد: در پایان دولت بیش از هزار تخت بیمارستانی به تخت‌های استان اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در استان البرز دو هزار و دویست تخت بیمارستانی داریم، ادامه داد: ۱۲ بیمارستان دولتی و ۸ بیمارستان خصوصی در استان البرز فعال هستند.

استاندار البرز تصریح کرد: بخشی از بزرگراه شهید سلیمانی (بزرگراه شمالی) که هفت و نیم کیلومتر است بهره‌برداری می‌شود و تمام ظرفیت بزرگراه شهید سلیمانی سال آینده افتتاح می‌شود.

عین اللهی اشاره‌ای با اشاره به کارخانه‌های احیا شده در دو سال اخیر، گفت: ۱۸۴ مجموعه راکت یا نیمه راکت بودند که در حال حاضر راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه استان البرز رتبه برتر احیا مجموعه‌های راکت کشور را دارد، بیان کرد: تقدیر از واحدهای احیا شده مجدد را با حضور رئیس جمهور داریم.

استاندار البرز ادامه داد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان البرز که خیرساز و در کشور نمونه است، افتتاح می‌شود.

عبداللهی در خصوص زندان رجایی شهر، اظهار کرد: با پیگیری‌های متعدد زندان رجایی شهر مهم‌ترین زندان کشور در استان البرز تعطیل شد: همچنین صد مدرسه‌ای که مصوب سفر اول رئیس جمهور به اتمام رسیده است و در سفر دوم مقرر شد صد مدرسه دیگر ساخته شود؛ در دولت سیزدهم بیش از دویست مدرسه در استان البرز ساخته می‌شود.

وی با اشاره به گازرسانی به تمام روستاهای استان، تاکید کرد: تمام روستاها سال گذشته گاز رسانی شده است و هیچ نقطه‌ای از استان بی گاز نیست.

استاندار البرز در خصوص مصوبات سفر رئیس جمهور، افزود: حدود ۶۰ درصد مصوبات سفر اول از نظر اجرایی و اعتباری محقق شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته بعد از سفر اول رئیس جمهور، تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف کارهای صورت گرفت از جمله تأمین آب برای غرب استان که آب سد طالقان برای شهرهای غربی استان تأمین شود و در حال حاضر آب سد طالقان منتقل شده به شهر جدید هشتگرد (مهستان) که تصفیه خانه ساخته شده و انتقال آب از تصفیه خانه مهستان به مخزن پنج میلیون متر مکعب در شهر نظرآباد و تأمین آب مورد نیاز شهر نظرآباد، ساوجبلاغ و همچنین لوله گذاری به طول ۴۱ کیلومتر از نظرآباد به شهرستان اشتهارد یکی از کارهای ویژه مصوبات سفر اول بود که اعتباری بالغ بر نهصد میلیارد تومان پرداخت شد.

عبدالهی خطاب به شهروندان، گفت: از شهروندان دعوت می‌کنیم تا در مراسم استقبال از رئیس جمهور که روز جمعه ساعت ۱۰ صبح از جلو امامزاده حسن (ع) به سمت مصلی کرج برگزار می‌شود، حضور پیدا کنند.

کد خبر 709928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.