اجرای طرح پویش مردمی کودکان سایبری در اصفهان

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای چهارمین مرحله از طرح پویش مردمی کودکان سایبری توسط پلیس فتا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی اظهار کرد: طرح کودکان سایبری با هدف افزایش آگاهی عمومی پیرامون مخاطرات فضای مجازی برای کودکان از هجدهم تا بیست‌وچهارم آذر با شعار «پلیس فتا، حامی کودکان در فضای مجازی» در سراسر کشور برگزار و با حمایت پلیس فتا کشور و سایر نهادها در حوزه فرماندهی انتظامی استان به صورت ویژه انجام خواهد شد.

وی با قدردانی از همکاری صمیمانه و همه جانبه سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی کشور در اجرای این پویش، افزود: در این راستا جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی نیز با حضور مدیران دستگاه‌های فرهنگی و مرتبط با موضوع در پلیس فتا استان برگزار شده است.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان با بیان اینکه تأثیرگذاری این طرح بدون همراهی خانواده‌ها امکان‌پذیر نیست، خاطرنشان کرد: ضعف آگاهی خانواده‌ها با مخاطرات فضای مجازی و به کار نبردن راهکارهای ایمن، باعث بروز آسیب‌های جسمی و روحی برای کودکان شده است و والدین باید به منظور بهره‌مندی فرزندان از فرصت‌های فضای مجازی، دانش سایبری خود را ارتقا دهند و همراه کودکان خود باشند.

وی ادامه داد: در اجرای پویش کودکان سایبری برای هرروز به صورت ویژه به یک موضوع پرداخته خواهد شد و در روز اول با موضوع «کودکان، ایمنی سایبری»، روز دوم «خانواده، والدگری سایبری»، روز سوم «دوستان، بازی‌های سایبری»، روز چهارم «مدرسه، آموزش سایبری»، روز پنجم «جامعه، فرهنگ سایبری»، روز ششم «سکوها، مسئولیت اجتماعی» و روز هفتم «پلیس فتا، حامی کودکان سایبری» خواهد بود.

کد خبر 709926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.