بهره‌مندی ۳۰۳ مددجوی امداد خراسان جنوبی از آموزش‌های طرح یاس

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌ جنوبی گفت: از ابتدای اجرای طرح یاس تاکنون، در مجموع ۳۰۳ نفر از مددجویان کمیته امداد از آموزش‌های این طرح بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد عرب امروز _چهارشنبه پانزدهم آذر_ در اختتامیه اردوی آموزشی و فرهنگی طرح یاس ویژه مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی اظهار کرد: این اردو به مدت دو روز ویژه دختران ۲۵ تا ۴۰ سال تحت حمایت کمیته امداد استان برگزار شد.

وی با اشاره به حضور ۲۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد استان در این طرح تصریح کرد: این طرح با همکاری جمعیت هلال‌احمر استان برگزار شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی اضافه کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون در مجموع ۳۰۳ نفر از مددجویان کمیته امداد از آموزش‌های این طرح بهره‌مند شده‌اند.

عرب با اشاره به اهداف برگزاری این طرح آموزشی، تاکید کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی امداد و نجات، کمک‌های اولیه و داوطلبانه و سبک زندگی شاد، مقابله با بحران و آموزش‌های معارفی از برنامه‌های آموزشی و فرهنگی این اردو بوده است و شرکت‌کنندگان پس از آموزش‌های لازم، گواهینامه مربوطه با این دوره‌ها را دریافت می‌کنند.

وی گفت: آموزش امداد و نجارت و دیگر آموزش‌های هلال‌احمر در زمان بحران می‌تواند کمک حال مردم جامعه باشد که آموزش این دوره‌ها برای همه افراد جامعه امری الزامی است.

کد خبر 709907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.