رفع نیازهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه در دستور کار قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: پیگیری رفع نیازهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی امروز _چهارشنبه پانزدهم آذر_ در دیدار با مدیران، اساتید و دانشجویان پردیس آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان به مناسبت روز دانشجو اظهار کرد: پیگیری رفع نیازهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: دیدار با دانشگاهیان فرصتی ارزشمند برای دریافت نظرات، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های یکی از فرهیخته‌ترین گروه‌های جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به ابعاد مختلف مکتب فاطمی خاطرنشان کرد: دانشجویانی که شانزدهم آذر ۱۳۳۲ به دست رژیم پهلوی به شهادت رسیدند، ظلم‌ستیزی را از مکتب حضرت فاطمه زهرا (س) الگوبرداری کرده بودند.

مطیعی با دعوت از مسئولان بخش‌های مختلف برای حضور در دانشگاه‌ها و ارتباط مستمر با دانشگاهیان، تصریح کرد: رشد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بدون توجه به ظرفیت اساتید و دانشجویان میسر نیست.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از جایگاه ویژه‌ای در میان مراکز آموزشی برخوردار است و اساتید، دانشجویان، مدیران و کارکنان این دانشگاه ظرفیتی ارزشمند برای استان و کشور محسوب می‌شوند.

امام جمعه سمنان گفت: راه تعالی و کمال روی تمام انسان‌ها باز است، بنابراین افراد در جایگاه‌ها و شرایط مختلف می‌توانند زمینه سعادت خود را فراهم کنند.

توجه به تبلیغ در خصوص وقف در حوزه پژوهش و دانشگاه‌، برنامه‌ریزی برای توسعه بخش ناباروری دانشگاه و رفع مشکلات آن، لزوم توجه مسئولان استان به مشکلات بیماران دیالیزی به‌ویژه دغدغه‌های اقتصادی بیماران، ضرورت فرهنگ‌سازی برای اهدای عضو و جسد به بخش‌های آموزشی و پژوهشی، رفع چالش‌های فرهنگی در حوزه درمان ناباروری و ازدیاد جمعیت، پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بیمه‌ها و دولت و توجه به مشکلات معلولیت و قرار گرفتن خدمات کار درمانی تحت پوشش بیمه‌ها از نظرات و مشکلاتی بود که تعدادی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این نشست مطرح کردند.

کد خبر 709900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.