حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی الحریر در اربیل عراق

شبکه تلویزیونی المسیره ظهر امروز اعلام کرد که پایگاه آمریکایی «حریر» در مجاورت فرودگاه اربیل در شمال عراق هدف حمله با یک پهپاد قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شبکه تلویزیونی المسیره ظهر امروز _چهارشنبه پانزدهم آذر_ به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد که پایگاه آمریکایی «حریر» در مجاورت فرودگاه اربیل در شمال عراق هدف حمله با یک پهپاد قرار گرفته است، اما هنوز جزئیات بیشتری درباره این حمله اعلام نشده است.

پایگاه حریر اربیل پایتخت محلی اقلیم کردستان عراق که در نزدیکی فرودگاه این شهر قرار دارد محل استقرار نظامیان آمریکایی است که نقش کریدور عراق-سوریه را برای واشنگتن دارد؛ چراکه نفت و گندم‌های سرقتی از سوریه به این پایگاه منتقل می‌شود.

رزمندگان مقاومت عراق بنا بر اعتراف سابرینا سینگ، معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) از هفدهم اکتبر (۱۰ روز پس از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی از سوی گروه‌های مقاومت فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی) ۶۶ بار پایگاه‌های آمریکایی‌ها در سوریه و عراق را طی ۳۸ روز مورد حمله قرار دادند (پایگاه‌های آمریکایی ۳۲ بار در عراق و ۳۴ بار نیز در سوریه هدف قرار گرفتند)، اقدامی که دقیقاً در راستای مقابله با رژیم صهیونیستی بود.

کد خبر 709899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.