برگزاری تور راهیان پیشرفت در حاشیه نمایشگاه تربیت و آموزش ارتش

معاون تربیت و آموزش ارتش با بیان اینکه نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش در بالاترین سطح برگزار می‌شود، گفت: در مدت برپایی این نمایشگاه، اردوی راهیان پیشرفت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر علیرضاشیخ در نشست خبری نخستین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش انقلابی با عنوان «از نیروی انسانی تا سرمایه انسانی» که صبح امروز _چهارشنبه پانزدهم آذر_ در ستاد ارتش برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه در بالاترین سطح آموزشی و تربیتی به مدت یک هفته در ستاد ارتش برگزار خواهد شد و در طول هفته، پذیرای مهمانانی از جامعه علمی کشور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دانش در نیروهای مسلح فراگیر شده است، افزود: سفیران و وابستگان خارجی از کشورهای مختلف از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد و در مدت برپایی نمایشگاه، تور راهیان پیشرفت را خواهیم داشت.

معاون تربیت و آموزش ارتش با اشاره به اینکه در حوزه علمی با دیگر کشورها در تعامل و تبادل هستیم، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه فرایند ساخت، تربیت و پرورش نیروی انسانی را در تراز انقلاب اسلامی به نمایش می‌گذاریم و جامعه هدف در طول ساعات مشخص می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر 709885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.