رینگ چهارم می‌تواند گره ترافیک و آلودگی هوای اصفهان را باز کند

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: یکی از تاثیرات رینگ چهارم ترافیکی اصفهان این است که می‌تواند گره مهمی از ترافیک شهر و آلودگی هوا در شهر اصفهان باز کند.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از کیلومتر صفر تا کیلومتر هفت حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان، در محدوده منطقه ۱۵ قرار گرفته و آزادسازی آن به عهده این منطقه است.

وی با بیان اینکه از کیلومتر صفر تا کیلومتر ۱۴۰۰ آزادسازی شده و عملیات عمرانی در حال انجام است، افزود: با توجه به اینکه هنوز در دو محله دهنو و خاتون‌آباد ساخت‌وسازهایی وجود دارد، از کیلومتر ۱۴۰۰ تا ۲۴۰۰ آزادسازی به کندی پیش رفته، اما از کیلومتر ۲۴۰۰ تا ۶۷۰۰ آزادسازی‌ها و فعالیت‌های عمرانی آن انجام شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: از حدود ۱۲۹ ملکی که در محله‌های دهنو و خاتون‌آباد در مسیر اجرای پروژه رینگ چهارم وجود داشته، ۱۴ ملک باقی‌مانده که آزادسازی نشده است، اما می‌توان گفت از ۱۰۰ درصد آزادسازی ۹۸ درصد آن انجام شده است.

نظری‌پور با بیان اینکه طبق قولی که داده بودیم تلاش کردیم تا سی‌ام آبان سال جاری آزادسازی مسیر رینگ در محدوده منطقه ۱۵ انجام شود، تصریح کرد: جلسات متعددی با مالکان املاک باقی‌مانده به صورت ویژه برگزار شد، اما به نتیجه نرسیدیم، از این‌رو از طریق مراجع قضائی در حال پیگیری هستیم و امیدواریم هرچه زودتر آزادسازی انجام و مسیر برای کارهای عمرانی در اختیار معاونت عمران قرار گیرد.

وی بیان کرد: آزادسازی هر بخش از رینگ که انجام می‌شود، حوزه عمرانی فعالیت خود را آغاز می‌کند، اما پیشرفتی که باید داشته باشد را ندارد و امیدواریم طبق صحبت‌های انجام شده تا سوم خرداد سال آینده آزادسازی انجام پذیرد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: یکی از تأثیرات رینگ چهارم ترافیکی اصفهان این است که می‌تواند گره مهمی از ترافیک شهر و آلودگی هوا در شهر اصفهان باز کند.

کد خبر 709868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    1 0
    سلام و تشکر از مسوولین و دست اندر کاران رینگ چهارم شهر ... خواهشمند است ضلع غربی رینگ چهارم را هم همزمان آغاز کنید تا بار ترافیکی در خیابانهای امام خمینی و کهندژ و آتشگاه و حتی درچه کم شود . واقعا بعضی روزها در این سه خیابان ترافیک که بالطبع آلودگی هوا را در پی دارد خسته کننده است