۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
سامانه بارشی در راه مازندران

کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی استان مازندران گفت: از اواخر هفته جاری و اوایل هفته آینده، سامانه بارشی جدید وارد استان مازندران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مرتضی فرجی امروز _ چهارشنبه پانزدهم آذر_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته مازندران شاهد آب وهوای گرمی بوده است، اظهار کرد: از شب گذشته سه‌شنبه چهاردهم آذر افزایش ابر از نواحی غرب استان شروع و به نواحی مرکزی و شرقی استان کشیده شده و رگبارهای پراکنده را در نوار ساحلی شاهد بودیم که میزان بارندگی در این قسمت‌ها زیاد نبوده است.

وی افزود: امروز چهارشنبه در ارتفاعات هوای نیمه آفتابی را شاهد هستیم و در روز پنجشنبه جوی ناپایدار روی خواهد داد، از بعدازظهر پنجشنبه در سطح ارتفاعات غربی استان رگبارهایی به شکل پراکنده را خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی استان مازندران اضافه کرد: در روز جمعه نیز شاهد افزایش ابر را در کل استان مازندران شاهد خواهیم بود، در این روز هوای نیمه ابری و ابری پیش‌بینی شده و در کل سطح این استان رگبارهایی را خواهیم داشت.

فرجی وضعیت آب‌وهوایی روز شنبه هیجدهم آذرماه را تا اواسط روز جوی پایدار عنوان کرد و گفت: از بعدازظهر آن روز هوایی سرد پیش‌بینی شده و سامانه بارشی وارد مازندران می‌شود که جزئیات آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 709838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.