ارائه بسته‌های تشویقی برای نوسازی بافت‌های فرسوده در بوشهر

شهردار بندر بوشهر از ارائه بسته‌های تشویقی برای نوسازی بافت‌های فرسوده خبر داد و گفت: دستگاه‌های مختلف برای خدمات‌رسانی بهتر با شهرداری‌ها تعامل داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین حیدری امروز- چهارشنبه پانزدهم آذرماه- در نشست کارگروه تخصصی بافت‌های فرسوده استان بوشهر، با ابراز امیدواری از راهگشا بودن نشست‌های مداوم شهرداران استان برای حل مشکلات شهرداری‌ها خاطرنشان کرد: انتظارات از شهرداری‌ها بالا است، ما با همه دستگاه‌ها تعامل دارد و انتظار داریم سایر دستگاه‌ها نیز برای خدمات‌رسانی بهتر با شهرداری‌ها تعامل کنند.

وی اتحاد و یکدلی بین تمام دستگاه‌ها را برای رفع موانع و مشکلات مردم و پیشبرد اهداف نظام ضروری عنوان کرد و افزود: سکونت گاه‌های غیررسمی و ناکارآمد و همچنین بافت‌های تاریخی و فرسوده مشکلات متعددی دارند که برای حل این مشکلات، همکاری لازم با شهرداری‌ها صورت گیرد.

شهردار بندر بوشهر اطلاع‌رسانی به شهروندان از طریق محافل عمومی و مساجد و همچنین تبلیغات شهری را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم ممکن است با بسته‌های تشویقی ١٩ گانه آشنایی نداشته باشند، بنابراین اطلاع‌رسانی گسترده می‌تواند استقبال بیشتری را به‌دنبال داشته باشد.

حیدری خواستار ورود شهرداری‌ها به حوزه ساخت مسکن در محلات کم‌برخوردار شد و اضافه کرد: شهرداری‌ها می‌توانند با توجه به منابع و امکاناتی که دارند در این حوزه ورود کنند و اگر همکاری سایر دستگاه‌ها صورت گیرد، شهرداری‌ها می‌توانند برای اقشار کم‌برخوردار اقدام به ساخت مسکن کنند.

وی اهدای تسهیلات کم‌بهره و متناسب با هزینه‌های روز مسکن را ضروری دانست و تاکید کرد: نقاط ضعف و قوت بسته‌های تشویقی ١٩ گانه باید توسط شهرداری‌ها مورد بررسی قرار گیرد تا با همت همگانی شاهد تحول در ساخت و نوسازی مسکن در سطح استان و کشور باشیم.

کد خبر 709829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.