مهاجم سابق ذوب‌آهن ضربه مغزی شد!

مهاجم باتجربه تیم شهرراز شیراز که سابقه بازی در تیم ذوب‌آهن را دارد، در جریان بازی تیمش مقابل دریای بابل دچار ضربه مغزی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بابا محمدی، مهاجم باتجربه فوتبال که سوابق زیادی در لیگ برتر و لیگ یک دارد و در فصل جاری پیراهن شهرراز شیراز را بر تن می‌کند، در مسابقه اخیر تیمش اتفاقی دردناک را تحمل کرد که سلامتی‌اش را به خطر انداخته است.

در دقایق پایانی مسابقه روز سه‌شنبه دو تیم دریای بابل و شهرراز شیراز که در مازندران برگزار شد، بابا محمدی، مهاجم تبریزی تیم میهمان بر اثر برخورد سر به سر با سینا خادم‌پور، مدافع دریا از ناحیه فک دچار مصدومیت شدید شد. در آن لحظات با توجه به اینکه محمدی نمی‌توانست نفس بکشد، با اقدام به‌موقع پزشکان دو تیم مجاری تنفسی وی باز شد تا خطر بزرگی از بیخ گوش این بازیکن بگذرد.

در شرایطی که وضعیت بابا محمدی برای حضور در زمین مسابقه مهیا نبود و سرپرست دریای بابل سعی در متقاعد کردن این بازیکن برای انصراف از ادامه مسابقه را داشت، اما او با رضایت خود ترجیح داد تا پایان مسابقه در زمین بماند و تیمش را همراهی کند.

در حالی که وضعیت عمومی بابا محمدی در جریان و پس از سوت پایان مسابقه خوب به نظر می‌رسید، اما گویا به یکباره حال او در رختکن بدتر شده است و بلافاصله جهت مداوای بیشتر به بیمارستان رازی قائم‌شهر انتقال داده می‌شود.

بر اساس معاینات اولیه و اعلام مسئولان دریای بابل، مهاجم شهرراز شیراز دچار ضربه مغزی شده است و با نظر پزشکان و با توجه به اهمیت موضوع به قید فوریت تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

رسانه باشگاه شهرراز شیراز در این خصوص اعلام کرده عمل جراحی بابامحمدی در جریان است و حال او پایدار گزارش شده است.

منبع: ورزش سه

کد خبر 709822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.