پیشرفت ۹۰ درصدی پارک بانوان فردیس

شهردار فردیس از پیشرفت ۹۰ درصدی پارک بانوان خبر داد و گفت: اعتبار در نظر گرفته‌شده برای احداث فاز اول این بوستان ۷۰ میلیارد ریال است؛ فاز دوم آن نیز با مساحت ۱.۵ هکتار در امتداد فاز اول و با طراحی باغ ایرانی احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، محمدرضا احمدی‌نژاد صبح امروز _چهارشنبه پانزدهم آذر_ در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی که با حضور معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل و مدیر سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری فردیس انجام شد، پیشرفت فیزیکی پارک بانوان این شهر را ۹۰ درصد اعلام و اظهار کرد: با توجه به ضرورت ایجاد چنین فضاهایی برای استفاده اختصاصی بانوان در فردیس، احداث این پروژه در دستور کار قرار گرفت و در نظر داریم فاز اول آن را در دهه مبارکه فجر افتتاح کنیم.

وی مساحت فاز نخست پارک بانوان فردیس را ۱.۲ هکتار اعلام کرد و افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث فاز اول این بوستان ۷۰ میلیارد ریال است؛ فاز دوم آن نیز با مساحت ۱.۵ هکتار در امتداد فاز اول و با طراحی باغ ایرانی احداث می‌شود.

شهردار فردیس با اشاره به عملیات اجرایی ساختمان شهرداری فردیس در خیابان پیک خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه نیز ۸۰ درصد بوده و اکنون عملیات نازک کاری و اجرای نمای آن در حال انجام است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه ساختمان شهرداری فردیس در خیابان پیک در ۴ طبقه احداث می‌شود و دارای فضای اداری و سالن‌های آمفی‌تئاتر و اجتماعات خواهد بود، تصریح کرد: درصدد هستیم این پروژه را نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسانیم.

وی با اشاره به اجرای پروژه فاز دوم بوستان وحدت، تاکید کرد: عملیات احداث پیاده‌راه و پیست دوچرخه این بوستان به پایان رسیده و اکنون در مرحله احداث روشنایی و اجرای رنگ‌آمیزی پیست دوچرخه است؛ با تلاش همکارانم در مدیریت سیما، منظر و فضای سبز شهری این پروژه ۱.۵ هکتاری به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار فردیس با اشاره به اینکه ساماندهی فلکه چهارم تا پنجم بلوار شهدا در مرحله پایانی است، گفت: جاری شدن رواناب هنگام بارندگی در این بلوار که یکی از پرترددترین معابر شهر به‌شمار می‌رود، همیشه شهروندان را دچار مشکلاتی می‌کرد؛ بنابراین با تلاش همکارانم در معاونت امور زیربنایی و حمل‌ونقل با اجرای طرح ساماندهی آب‌های سطحی در این بلوار این مشکل رفع خواهد شد، همچنین عملیات بهسازی پیاده‌راه بلوار شهدا، حد فاصل فلکه چهارم تا پنجم در حال انجام است و به‌زودی به پایان خواهد رسید.

احمدی‌نژاد ضمن بازدید از روند اجرایی بوستان ریل متروکه افزود: این پروژه در مساحت ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث می‌شود و پیشرفت فیزیکی آن نیز ۸۰ درصد است. قرار است این پروژه به امکاناتی همچون سرویس بهداشتی، زمین بازی چندمنظوره، بوفه و زمین بازی تنیس مجهز شود.

کد خبر 709808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.